Freshdesk

Freshdesk Freshdesk Freshdesk Freshdesk Freshdesk

Freshdesk — це сервіс, який дозволяє прискорити підтримку клієнтів, автоматизувати деякі трудомісткі завдання, в тому числі з допомогою розподілу заявок. Це рішення допомагає компаніям, зацікавленим у зниженні людино-годин, які хочуть зосередити своїх співробітників лише на найважливіших завданнях.

Основні характеристики сервісу Freshdesk:

  • Проста, швидка установка.
  • Багатоканальна підтримка — електронна пошта, телефон, чат, соціальні мережі та ін.
  • Портал самообслуговування для автоматизації допомоги своїм клієнтам.
  • Портал спільноти для збору своїх прихильників.
  • Багатопрофільна підтримка глобальної компанії.
  • Підтримка кількох мов та часових поясів.
  • Опитування для визначення ступеня задоволеності замовника.
  • Розумна автоматика для економії часу агентів.
  • Інтегрована гральна механіка для мотивації своїх агентів.
  • Потужні звіти про вашу службу підтримки.

Freshdesk — повноправне хмарне рішення для підтримки клієнтів, яке пропонує всі функції для виняткової підтримки. На відміну від конкуруючих продуктів з високими цінами та незрозумілими умовами, Freshdesk пропонується за доступною ціною і безкоштовно для трьох агентів.

Також з мобільних пристроїв можна отримати швидкий огляд служби з доступом до всіх заявок з фільтрацією та сповіщеннями. Freshdesk дозволяє змінювати пріоритети, агентів, статуси та інші параметри, автоматизує рутинні дії, блокує спам і може допомогти вашому кол-центру.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.