Freshdesk
Freshdesk — це сервіс, який дозволяє прискорити підтримку клієнтів, автоматизувати деякі трудомісткі завдання, в тому числі з допомогою розподілу заявок. Це рішення допомагає компаніям, зацікавленим у зниженні людино-годин, які хочуть зосередити своїх співробітників лише на найважливіших завданнях.
Основні характеристики сервісу Freshdesk:
- Проста, швидка установка.
- Багатоканальна підтримка — електронна пошта, телефон, чат, соціальні мережі та ін.
- Портал самообслуговування для автоматизації допомоги своїм клієнтам.
- Портал спільноти для збору своїх прихильників.
- Багатопрофільна підтримка глобальної компанії.
- Підтримка кількох мов та часових поясів.
- Опитування для визначення ступеня задоволеності замовника.
- Розумна автоматика для економії часу агентів.
- Інтегрована гральна механіка для мотивації своїх агентів.
- Потужні звіти про вашу службу підтримки.
Freshdesk — повноправне хмарне рішення для підтримки клієнтів, яке пропонує всі функції для виняткової підтримки. На відміну від конкуруючих продуктів з високими цінами та незрозумілими умовами, Freshdesk пропонується за доступною ціною і безкоштовно для трьох агентів.
Також з мобільних пристроїв можна отримати швидкий огляд служби з доступом до всіх заявок з фільтрацією та сповіщеннями. Freshdesk дозволяє змінювати пріоритети, агентів, статуси та інші параметри, автоматизує рутинні дії, блокує спам і може допомогти вашому кол-центру.