Zvonobot
Звонобот – це сервіс, який допомагає бізнесу з великою клієнтською базою вирішити проблему з повідомленням бази клієнтів за допомогою автоматичного дзвінка з голосовим меню та розпізнаванням голосу.
За допомогою сервісу можна за хвилину запустити дзвінки на телефони клієнтів, розпізнавати їх відповіді або зворотній звязок за допомогою натискання кнопок телефону.
Також Звонобот можна використовувати у певних частинах воронки:
- Лідогенерація на 1 етап воронки.
- Додаткові продажі.
- Збір зворотнього звязку за якість наданих послуг.
- Повернення клієнтів.
Сервіс використовується у всіх бізнесах, спрямованих на продажі кінцевим споживачам, деякі з них:
- Фітнес клуб.
- Веб-агенція.
- Інфобізнес.
- Нерухомість.
- Мережеві структури.
- Медицина.
Кейс застосування сервісу у ніші фітнес-клубів:
Розсилка створювалася на 2824 номери. Цільовою дією було натискання на цифру 1 — зєднують з загальним номером колл-центра та дзвінок перенаправлявся на 2-х менеджерів.
Статус “До використання”
Менеджерів 5 і велику базу вони дзвонять довго. Наприклад, 1000 номерів можуть дзвонити тиждень, а то і довше, за словами Дмитра.
Статус “Після”
Зараз за допомогою сервісу з меншим навантаженням на колл-центр, базу номерів 2660 номерів вдається обробляти протягом робочого дня.
Клієнт вручну провів кілька експериментів із тестуванням аудіоролика, висновок — аудіоролик з музичним супроводом заходить краще, ніж мова диктора та робота.
Результати розсилки:
- Зроблено дзвінків: 2660.
- Результативних дзвінків (хто підняв слухавку, послухав аудіоролик, або передзвонив і послухав аудіоролик): 867.
- Натиснули на цифру 1 і звязалися з менеджером: 21.
- Вартість розсилки 860,59 гривень.
- Вартість ліда: 41 гривня.
- Оформили клубну картку: 4 особи.
- Вартість клієнта, який купив картку за 14000 гривень: 215,15 гривень.