VoIPTime Contact Center
![VoIPTime Contact Center](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/voiptime-contact-center_1472.png)
![VoIPTime Contact Center](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/voiptime-contact-center_5824.png)
![VoIPTime Contact Center](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/voiptime-contact-center_6079.png)
![VoIPTime Contact Center](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/voiptime-contact-center_6735.png)
![VoIPTime Contact Center](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/voiptime-contact-center_7225-1024x499.png)
![VoIPTime Contact Center](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/voiptime-contact-center_8515.png)
![VoIPTime Contact Center](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/voiptime-contact-center_9610.png)
VoIPTime Contact Center – це рішення для організації та модернізації контакт-центрів в будь-якій галузі бізнесу. Рішенням успішно користуються банки та фінансові організації, державні установи, аутсорсингові контакт-центри, виробництва, провайдери інтернету та телебачення, туристичні компанії.
Можливості VoIPTime Contact Center:
- обробка всіх типів звернень (вхідні та вихідні дзвінки, веб-чат, замовлення зворотнього дзвінка, email) в єдиному інтерфейсі;
- гнучка настройка ролей та налаштування видимості полів картки клієнта;
- вбудована CRM-система;
- запуск кампаній вихідного дзвінка в режимах Прогресивний, Прогнозний, Передперегляд;
- багатофункціональний IVR-конструктор;
- автоматизовані IVR-дзвінки;
- масова персоналізована SMS-розсилка;
- додавання абонентів до чорного списку;
- створення груп операторів та призначення завдань;
- створення завдань дзвінка під час розмови з автоматичним нагадуванням про завдання;
- конструктор сценаріїв розмови (скриптів);
- онлайн-моніторинг процесів контакт-центра;
- докладні статистичні звіти за всіма аспектами роботи контакт-центра;
- запис розмов;
- прослуховування активних розмов у 3 режимах (прослуховування, суфліровання, конференції);
- створення карт якості для операторів;
- планування робочого графіка;
- інструмент автоматизації щоденних рутинних завдань підготовки дзвінка;
- підтримка проксі для зовнішніх баз даних;
- двостороння API-інтеграція з будь-якими зовнішніми бізнес-системами;
- функціональність collection для дзвінка боржникам (для фінансових та колекторських організацій).