EvaServiceDesk

EvaServiceDesk EvaServiceDesk

Функціональність і дизайн, як в Jira Service Management, дозволяє працювати як раніше: отримувати заяви з різних каналів, налаштовувати черги, використовувати базу знань та багато іншого.

Продукт дозволяє:

  • Виконувати, аналізувати та керувати заявами від співробітників;
  • Дотримуватися домовленостей про сервісне обслуговування (SLA);
  • Налаштовувати і автоматизувати власні робочі процеси;
  • Створювати, контролювати та підвищувати пріоритет для інцидентів;
  • Керувати правами доступу та безпекою;
  • Та багато іншого.

Різні можливості встановлення (як у хмарі, так і On-premises), можливість доробки функціоналу, продукт у реєстрі вітчизняного ПО.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.