ServiceNow

ServiceNow ServiceNow ServiceNow ServiceNow ServiceNow ServiceNow ServiceNow ServiceNow ServiceNow

ServiceNow – це сервіс для автоматизації служби підтримки, управління ІТ-службою, HR, АХО, клієнтським сервісом, ІТ-безпекою, управління проектами.

Підтримує всі ключові ITSM-процеси: управління рівнем послуг, доступністю, потужностями, постачальниками, змінами, знаннями, активами, конфігурацією, релізами, запитами, подіями, інцидентами, інфраструктурою, управління проблемами ITSM та каталогом послуг.

Оптимізує наступні процеси:

  • Управління активами.
  • Автоматизація управління обладнанням.
  • Управління попитом.
  • Управління змінами.
  • Автоматизація управління полевим обслуговуванням.
  • Автоматизація управління кадровим підрозділом.
  • Управління інцидентами.
  • Управління проблемами.
  • Управління портфелем проекту.
  • Каталог послуг та управління запитами.
  • Управління продуктивністю постачальників.
  • Автоматизація сервісів.

Переваги ServiceNow перед іншими системами:

  1. Сервіс розташований на надійній українській хмарній платформі.
  2. Доступ через браузер або мобільний додаток.
  3. Служба розроблена з урахуванням найкращих практик ITIL на базі технологій лідера квадранта Gartner – ServiceNow.
  4. Дружній інтерфейс.
  5. Проста настройка завдяки вбудованому редактору WorkFlow.
  6. Архітектура рішення розрахована на великі навантаження, що дозволяє підтримувати стабільну швидкість роботи як для 50, так і для 150 тис. кінцевих користувачів.
  7. Доступність служби – до 99,95%, підтримка 24/7.
  8. Кінцеві користувачі не тарифікуються.
  9. Вбудована CMS: зовнішній вигляд системи легко налаштувати з урахуванням корпоративного бренду.
  10. Інтеграція з 1С, Active Directory, CRM-системами, поштовими службами, базами даних та веб-сервісами.
  11. Оновлення ПО безкоштовне.
  12. Сервіс «з коробки»: налаштовані всі базові процеси ITIL. Для запуску достатньо імпортувати оргструктуру, дані про користувачів та заповнити довідники.

Відгуки

Роман

Зручна CRM, все по ділу.

Юлия

Крута CRM, все чітко та зрозуміло. Рекомендую!

Иван

Вражений можливостями цієї CRM-системи! Вона значно спростила управління клієнтською базою, автоматізувала маркетингові процеси та покращила взаємодію з клієнтами. Високо оцінюю зручний інтерфейс, персоналізовані статистичні дані та відмінну підтримку клієнтів. Результати покращилися вже через тиждень використання: зросли продажі, підвищилася ефективність роботи команди і зменшилися витрати на маркетинг.

Алёна

Зручності ніякої. Гроші на вітер.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.