ServiceNow
ServiceNow – це сервіс для автоматизації служби підтримки, управління ІТ-службою, HR, АХО, клієнтським сервісом, ІТ-безпекою, управління проектами.
Підтримує всі ключові ITSM-процеси: управління рівнем послуг, доступністю, потужностями, постачальниками, змінами, знаннями, активами, конфігурацією, релізами, запитами, подіями, інцидентами, інфраструктурою, управління проблемами ITSM та каталогом послуг.
Оптимізує наступні процеси:
- Управління активами.
- Автоматизація управління обладнанням.
- Управління попитом.
- Управління змінами.
- Автоматизація управління полевим обслуговуванням.
- Автоматизація управління кадровим підрозділом.
- Управління інцидентами.
- Управління проблемами.
- Управління портфелем проекту.
- Каталог послуг та управління запитами.
- Управління продуктивністю постачальників.
- Автоматизація сервісів.
Переваги ServiceNow перед іншими системами:
- Сервіс розташований на надійній українській хмарній платформі.
- Доступ через браузер або мобільний додаток.
- Служба розроблена з урахуванням найкращих практик ITIL на базі технологій лідера квадранта Gartner – ServiceNow.
- Дружній інтерфейс.
- Проста настройка завдяки вбудованому редактору WorkFlow.
- Архітектура рішення розрахована на великі навантаження, що дозволяє підтримувати стабільну швидкість роботи як для 50, так і для 150 тис. кінцевих користувачів.
- Доступність служби – до 99,95%, підтримка 24/7.
- Кінцеві користувачі не тарифікуються.
- Вбудована CMS: зовнішній вигляд системи легко налаштувати з урахуванням корпоративного бренду.
- Інтеграція з 1С, Active Directory, CRM-системами, поштовими службами, базами даних та веб-сервісами.
- Оновлення ПО безкоштовне.
- Сервіс «з коробки»: налаштовані всі базові процеси ITIL. Для запуску достатньо імпортувати оргструктуру, дані про користувачів та заповнити довідники.