Remdesk


Мій Касир — це сервіс для автоматизації каси та продажів. Всі каси в особистому кабінеті: керує мережею, знижує втрати виробництва та реалізації, контролює персонал: касир, пекар/кухар/доставка, керуючий.
Для касира — планшет з обмеженою та простою функціональністю: відкриття зміни, приймання продукції, реалізація, інвентаризація. Працює швидко, помилок менше. До каси підключається торгове обладнання: фіскальна техніка, сканер, грошова скринька, ваги та банківський термінал.
В особистий кабінет керуючого надходять дані з усіх кас. Тут є зведення по продажах та залишках, прогноз доходу, документи та звіти.
Кабінет управління мережею філій або франшизи — ще один рівень, який обєднує в собі всі ваші особисті кабінети. Він керує доступом, номенклатурою, знижками, оплатами, всіх філій
На практиці Мій Касир знижує втрати в середньому на 3000 гривень на день.
- Враховує вироблену продукцію брак, бракування, списання.
- Аналізує та коригує щогодинно план виробництва та контролює його виконання.
- Касир отримує, реалізує та інвентаризує залишки щодня.
- Касир не бачить суму в касі при закритті зміни — надлишок залишається в касі.
- Контролює моменти реалізації за допомогою розумного відеоспостереження — до нього привязані події каси. На часовій лінії відео позначені подіями каси, що вимагають уваги. Можна побачити тільки те, що вимагає уваги.
Відгуки
CRM як CRM. Ну, працює. Особливих нарікань немає.
Крута CRM! Все чітко, зрозуміло. Нарешті порядок у клієнтській базі! Рекомендую.
Відмінно, чудова CRM для оптимізації роботи!