OnBoard

OnBoard

OnBoard — сервіс для організації роботи відділу продажу компанії. Призначений для управління та моніторингу зустрічей співробітників та їхніх дзвінків.

Сервіс представляє собою віртуальний аналог маркерної дошки чи фліпчарта, в якому менеджери вказують свій план зустрічей з клієнтами, дані про клієнта та поточний статус угоди.

Всі дані за запланованими зустрічами зберігаються на сервері з звітом про статус роботи менеджера. Можна дивитися результати угод, прослуховувати дзвінки (при підключенні додаткового сервісу «Бізнес-Телефонія») прямо з додатка, відстежувати ефективність роботи кожного співробітника.

OnBoard можна використовувати для запису клієнтів (актуально для майстрів, лікарів та іншого персоналу зі сфери послуг) або як індивідуальний планувальник дня.

Сервіс дозволяє:

  • Контролювати виконання запланованих дій;
  • Контролювати завершення зустрічей та дзвінків у режимі онлайн;
  • Відстежувати роботу кожного спеціаліста за ефективністю виконання поставлених планів;
  • Автоматичне змінення статусу співробітника в сервісі “Облік Робочого Часу” при зміні статусу угоди в OnBoard.

Інтегрується з іншими сервісами ANGIGA та з сервісами за відкритим api.

Відгуки

Владимир

Відмінна CRM! Підтримка на висоті, все працює чітко. Рекомендую!

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.