OkoCRM
OkoCRM — система, яка допомагає структурувати і автоматизувати процеси у компанії. Жоден клієнт не буде втрачений, оскільки він автоматично потрапляє в CRM-систему: чи то заявка з сайту, дзвінок або повідомлення в месенджері.
Особливості OkoCRM:
- Робота з угодами на канбан-дошці.
- Робота з новими угодами в розділі «Вхідні ліди» + «Архів».
- Налаштування полів у картці угоди та контакту.
- Керування клієнтською базою.
- Постановник завдань.
- Керування користувачами та їхніми правами доступу.
- Керування відділами у компанії.
- Керування воронками та автоактивностями (постановка завдань, зміна відповідального, зміна етапу тощо).
- Налаштування черг для розподілу клієнтів менеджерам без участі програміста.
- Дашборд менеджера.
- Підтримка в чаті з командою OkoCRM за 15 хвилин.
- Керування безпекою (сховання телефону у контактів, обмеження доступу за IP).
- Онлайн-чат для сайту.
- Конструктор форм (створення форми для розміщення на сайті).
- Проекти
- Генератор документів (Word, PDF)
Інтеграції з:
- Банками.
- Поштою та шаблонами листів та підписів співробітників.
- Телефонією + вибір вихідного номера.
- Месенджерами (Viber, Telegram, WhatsApp, Вконтакте, Facebook, Instagram) та шаблони повідомлень.
- SMS-сервісами та шаблони повідомлень.
- Сервісами онлайн-курсів (GetCource і Бізон 365)
- Конструктором сайтів Tilda.
- Будь-яким сервісом за нашим відкритим API.