OkoCRM

OkoCRM OkoCRM OkoCRM

OkoCRM — система, яка допомагає структурувати і автоматизувати процеси у компанії. Жоден клієнт не буде втрачений, оскільки він автоматично потрапляє в CRM-систему: чи то заявка з сайту, дзвінок або повідомлення в месенджері.

Особливості OkoCRM:

  • Робота з угодами на канбан-дошці.
  • Робота з новими угодами в розділі «Вхідні ліди» + «Архів».
  • Налаштування полів у картці угоди та контакту.
  • Керування клієнтською базою.
  • Постановник завдань.
  • Керування користувачами та їхніми правами доступу.
  • Керування відділами у компанії.
  • Керування воронками та автоактивностями (постановка завдань, зміна відповідального, зміна етапу тощо).
  • Налаштування черг для розподілу клієнтів менеджерам без участі програміста.
  • Дашборд менеджера.
  • Підтримка в чаті з командою OkoCRM за 15 хвилин.
  • Керування безпекою (сховання телефону у контактів, обмеження доступу за IP).
  • Онлайн-чат для сайту.
  • Конструктор форм (створення форми для розміщення на сайті).
  • Проекти
  • Генератор документів (Word, PDF)

Інтеграції з:

  • Банками.
  • Поштою та шаблонами листів та підписів співробітників.
  • Телефонією + вибір вихідного номера.
  • Месенджерами (Viber, Telegram, WhatsApp, Вконтакте, Facebook, Instagram) та шаблони повідомлень.
  • SMS-сервісами та шаблони повідомлень.
  • Сервісами онлайн-курсів (GetCource і Бізон 365)
  • Конструктором сайтів Tilda.
  • Будь-яким сервісом за нашим відкритим API.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.