Okdesk
Okdesk – функціональна та зручна система обліку заявок (Help Desk) для автоматизації всіх процесів сервісної b2b підтримки, включаючи виїзне обслуговування (field service) і сервісне обслуговування всередині компаній.
Розроблена на основі кращих практик понад 15000 компаній в Росії та СНД.
Допомагає не губити жодного звернення, контролювати виконання заявок, слідкувати за дисципліною співробітників та настроєм клієнтів/заявників.
Ключові переваги Okdesk:
- Облік та автоматизація рішення клієнтських заявок
- Мобільний застосунок для заявників та виконавців (iOS та Android)
- Telegram бот для заявників
- Єдине Help Desk + CRM рішення (база клієнтів, контактних осіб)
- Геолокація та заявки на карті (field service management)
- Сервісна специфіка (календарне планування, прайс-лист робіт, облік обладнання, договорів, сервісних періодів, абонентських платежів, обєкти обслуговування, ППР і регламентні роботи, чек-листи)
- Друковані форми
- “Клієнтський портал” для реєстрації заявок від клієнтів
- Вбудовані дашборди за KPI та трьохрівнева панель звітів для контролю SLA. Готові інтеграції з BI системами та шаблони звітів у MS Power BI.
- Галузеві інтеграції
- Гнучкі налаштування (ролі та права доступу, процеси, атрибутивна модель і т.д.)
- Зручний та простий інтерфейс
- Дивовижно швидка технічна підтримка
Хочете повністю автоматизувати сервіс, післяпродажне та виїзне обслуговування Ваших клієнтів? Підключайтеся до сотень компаній, які обрали Okdesk прямо зараз!
Відгуки
Okdesk – средняя crm-система. Удобный интерфейс, но мало функций.