Okdesk

Okdesk Okdesk Okdesk Okdesk Okdesk Okdesk

Okdesk – функціональна та зручна система обліку заявок (Help Desk) для автоматизації всіх процесів сервісної b2b підтримки, включаючи виїзне обслуговування (field service) і сервісне обслуговування всередині компаній.

Розроблена на основі кращих практик понад 15000 компаній в Росії та СНД.

Допомагає не губити жодного звернення, контролювати виконання заявок, слідкувати за дисципліною співробітників та настроєм клієнтів/заявників.

Ключові переваги Okdesk:

  • Облік та автоматизація рішення клієнтських заявок
  • Мобільний застосунок для заявників та виконавців (iOS та Android)
  • Telegram бот для заявників
  • Єдине Help Desk + CRM рішення (база клієнтів, контактних осіб)
  • Геолокація та заявки на карті (field service management)
  • Сервісна специфіка (календарне планування, прайс-лист робіт, облік обладнання, договорів, сервісних періодів, абонентських платежів, обєкти обслуговування, ППР і регламентні роботи, чек-листи)
  • Друковані форми
  • “Клієнтський портал” для реєстрації заявок від клієнтів
  • Вбудовані дашборди за KPI та трьохрівнева панель звітів для контролю SLA. Готові інтеграції з BI системами та шаблони звітів у MS Power BI.
  • Галузеві інтеграції
  • Гнучкі налаштування (ролі та права доступу, процеси, атрибутивна модель і т.д.)
  • Зручний та простий інтерфейс
  • Дивовижно швидка технічна підтримка

Хочете повністю автоматизувати сервіс, післяпродажне та виїзне обслуговування Ваших клієнтів? Підключайтеся до сотень компаній, які обрали Okdesk прямо зараз!

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.