Mertago
Сервіс орієнтований на малий та середній бізнес, дозволяє автоматизувати закупівлі та взаємодію з постачальниками, підвищити прозорість та ефективність роботи фахівця з постачання.
Особливості Mertago:
- Інтерфейс Системи дозволяє отримувати загальну картину за потенційними постачальниками в закупівлі;
- За рахунок одночасного взаємодії з декількома постачальниками скорочує трудові витрати та час обробки запиту фахівцем;
- Дозволяємо організувати автоматичний каталог постачальників та товарів;
- Можливість організувати конкурентний запит цін через платформу для взаємодії замовника з постачальниками товарів та послуг;
- Створення запитів на вантажоперевезення та автоматичний підбір підходящих постачальників транспортних послуг;
- Не застосовується ЕЦП, не стягується відсоток від угод, немає платного входу та необхідності реєстрації для постачальників;
- Система надає можливість організувати віддалене автоматизоване робоче місце фахівця з закупівель;
- Експорт та імпорт даних у таблиці EXCEL.
Відгуки
Проста у використанні CRM-система, що допомагає автоматизувати мій бізнес.
Ця CRM-система — справжня знахідка. Допомагає мені організовувати дані про клієнтів, відстежувати взаємодію та закривати угоди з більшою ефективністю. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та надійні функції роблять управління бізнесом легким і прибутковим.