LiveSklad
LiveSklad — це хмарне рішення для автоматизації сервісного центру. Система дозволяє організувати точний облік фінансів, замовлень, деталей, зарплат та закупівель.
За допомогою LiveSklad можна:
- приймати на ремонт виріб та слідкувати за процесом ремонту до видачі клієнту;
- слідкувати за історією по кожному замовленні: що робилось, коли робилось, які та хто ставив запчастини та на якому етапі у вас затримки в ремонті;
- вести облік клієнтів (прозорі розрахунки);
- надсилати клієнтам СМС, email та Telegram сповіщення зі статусом ремонту;
- надсилати співробітникам СМС, email та Telegram сповіщення про будь-які події в системі.
- вести бухгалтерію та слідкувати за всіма рухами коштів;
- нараховувати заробітну плату співробітникам;
- вести облік товарів: на складі, між складами, між магазинами/сервісами;
- слідкувати за статистикою по процесам сервісного центру на кожному етапі;
- отримати доступ до даних про наявність та вартість запасних частин усіх постачальників України;
- додавати запчастини від постачальника собі в кошик для подальшого придбання.
Додатково доступний миттєвий пошук потрібної деталі по актуальним прайсам. У систему завантажені найбільші та не тільки постачальники з усієї України. Понад 1 000 точок видачі. Список постійно поповнюється, прайси оновлюються щодня.