Kayako

Kayako Kayako Kayako

Kayako — це веб-сервіс для обслуговування клієнтів з досвідом у сфері технічної підтримки. Він здатний вести підтримку через електронну пошту та приймати заявки через чат, дзвінки або центр самообслуговування, в ньому ж зберігається вся історія підтримки клієнтів.

Основні характеристики Kayako:

  • Підтримка прийому заявок за допомогою електронної пошти.
  • Повнофункціональний чат для служби підтримки та веб-сайту.
  • Моніторинг відвідувачів у реальному часі.
  • Відстеження та реєстрація телефонних дзвінків.
  • Центр самообслуговування.
  • Розширені робочі процеси та правила.
  • Користувацькі поля в заявках, чатах та картках клієнтів.
  • Профілі клієнтів та організацій у CRM.
  • Підтримка кількох тарифів.
  • Управління відповідями на заявки та термінами вирішення.
  • Визначення робочих годин для точного відстеження продуктивності.
  • Автоматичні правила ескалації.
  • Мобільні додатки під iOS, Android, Windows та Blackberry.
  • Мобільний чат з шлюзом Jabber.
  • Більше ста готових звітів служби підтримки.
  • Створення користувацьких звітів.
  • Розклад з автовідправленням на e-mail.
  • Багатомовна підтримка клієнтів.
  • Повний контроль над зовнішнім виглядом.
  • REST API для інтеграції з додатками та серверними системами.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.