Kayako

Kayako Kayako Kayako

Kayako — це веб-сервіс для обслуговування клієнтів з досвідом у сфері технічної підтримки. Він здатний вести підтримку через електронну пошту та приймати заявки через чат, дзвінки або центр самообслуговування, в ньому ж зберігається вся історія підтримки клієнтів.

Основні характеристики Kayako:

  • Підтримка прийому заявок за допомогою електронної пошти.
  • Повнофункціональний чат для служби підтримки та веб-сайту.
  • Моніторинг відвідувачів у реальному часі.
  • Відстеження та реєстрація телефонних дзвінків.
  • Центр самообслуговування.
  • Розширені робочі процеси та правила.
  • Користувацькі поля в заявках, чатах та картках клієнтів.
  • Профілі клієнтів та організацій у CRM.
  • Підтримка кількох тарифів.
  • Управління відповідями на заявки та термінами вирішення.
  • Визначення робочих годин для точного відстеження продуктивності.
  • Автоматичні правила ескалації.
  • Мобільні додатки під iOS, Android, Windows та Blackberry.
  • Мобільний чат з шлюзом Jabber.
  • Більше ста готових звітів служби підтримки.
  • Створення користувацьких звітів.
  • Розклад з автовідправленням на e-mail.
  • Багатомовна підтримка клієнтів.
  • Повний контроль над зовнішнім виглядом.
  • REST API для інтеграції з додатками та серверними системами.

Відгуки

Саид

CRM-система виправдала очікування, забезпечивши ефективне управління взаємовідносинами з клієнтами. Її інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, потужні функції та відмінна підтримка дозволили нам оптимізувати процеси, поліпшити обслуговування клієнтів і збільшити продаж. Система ідеально підходить для підприємств, що прагнуть підвищити свою ефективність і досягти успіху.

Марина

Kayako – непогана CRM-система. Інтерфейс зручний, функцій вистачає для базових потреб. Техпідтримка працює оперативно. Ціна відповідає можливостям. Загалом, можна працювати.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.