FinKoper

FinKoper FinKoper FinKoper FinKoper

FinKoper — це CRM-система для бухгалтерських компаній, яка приведе порядок в завданнях та в комунікаціях з клієнтами. Сервіс розробляється з орієнтацією на оперативне впровадження. Для співробітників є необхідна функціональність для обліку завдань та роботи, а для керівника реалізований окремий модуль «Аналітика» з детальними звітами за співробітниками та компанією.

FinKoper є партнером Контур.Екстерн та Асоціації експертів бухгалтерського бізнесу.

Функціональність FinKoper:

  • Готовий календар звітності для кожного клієнта. Достатньо 1 раз налаштувати клієнта (вказати форму власності та інші налаштування) і податковий календар для нього буде формуватися автоматично
  • Інтеграції з Контур Екстерн (скоро і з СБІС) — якщо у компанії є акаунт, то після авторизації в 1 клік усі завдання автоматично перенесуться з Контур в Фінкопер. Таким чином, якщо співробітник подасть звіт в Контур, інформація про статус зявиться протягом декількох хвилин.
  • Інтеграція з Whatsapp і Telegram
  • Таймінг завдань і фото робочого дня співробітника
  • Аналіз відпрацьованого часу за співробітниками та клієнтами

Відгуки

Юлия

Чудова CRM система! Чудово оптимізує роботу та допомагає досягати високих результатів!

Елена

Ефективна CRM для управління продажами та клієнтами. Рекомендую!

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.