Callibri




Сервіси Callibri допомагають підприємцям робити маркетинг прозорим та ефективним.
Система обєднує аналітику реклами, підвищення конверсії та автоматизацію відділу продажів. Десятки інструментів і лише 1 договір, 1 рахунок, 1 журнал лідів і 1 особистий менеджер 24/7.
У Callibri входить три сервіси.
МультиТрекінг показує, з якої реклами пишуть та телефонують клієнти. В нього входять:
- динамічний колтрекінг,
- статичний колтрекінг,
- email-трекінг,
- мовна аналітика,
- інтеграція з Яндекс.Метрика, Яндекс.Дірект, Google Analytics, Google Ads, amoCRM, Bitrix24 та ін.,
- звіт за джерелами трафіку та вартістю ліда,
- Єдиний Журнал Лідів для детальної аналітики звернень,
- передача цілей та подій у системи веб-аналітики для оптимізації кампаній за конверсіями,
- експорт аудиторій у рекламні системи.
МультиЧат підвищує конверсію сайту, спрощує та прискорює роботу відділу продажів. У сервіс входять:
- онлайн-консультант,
- зворотній дзвінок,
- ловці лідів: запрошення до діалогу та поп-ап вікна,
- персоналізація сайту та заміна контенту,
- конструктор квізів,
- інтеграція з Яндекс.Метрика, Google Analytics, amoCRM, Bitrix24, Яндекс.Дірект, Google Ads та ін.,
- міні-CRM та Єдиний Журнал Лідів для детальної аналітики звернень,
- єдиний кабінет для комунікації через: VK, Однокласники, Telegram, Viber, Avito, WhatsApp, Авто.ру та інші канали,
- WhatsApp Business API,
- чат-бот для сайту, соцмереж та месенджерів.
Сквозна аналітика показує, з якої реклами приходять платники клієнти.
- динамічна зміна моделі атрибуції,
- конверсія, CPO, ROI, ROAS, ДРР та ще 14 показників в одному звіті,
- інтеграція з рекламними системами та CRM.
Відгуки
Використовую [назва CRM-системи] уже кілька місяців. Загалом, вона непогана. Інтерфейс зрозумілий, і є багато корисних функцій, які допомагають мені керувати взаємодіями з клієнтами.Однак є кілька мінусів. Іноді система повільно реагує, і навігація може бути дещо складною. Також хотілося б мати можливість налаштовувати більше параметрів під свої потреби.Загалом, [назва CRM-системи] — це досить хороша CRM-система, яка може підійти для багатьох бізнесів. Її функції допомогли мені підвищити ефективність моєї роботи, але є можливості для покращення.
Середній відгук про CRM-систему:Ефективна CRM-система для управління взаємовідносинами з клієнтами. Зручний інтерфейс, автоматизація маркетингових та продажних процесів. Проте, деякі функції можуть бути обмеженими для користувачів з великими обсягами даних.