AirCRM

AirCRM AirCRM AirCRM AirCRM AirCRM AirCRM

AirCRM — хмарний сервіс, який допомагає автоматизувати і структурувати процеси в компанії. AirCRM обєднує інформацію про клієнтів, угоди та завдання. Сервіс зберігає клієнтів, збираючи і обробляючи ліди з різних джерел, зменшує людський фактор, нагадує менеджеру про завдання. Збільшує прибуток і оптимізує процеси.

Особливості AirCRM:

  • Канбан і табличне відображення угод
  • Постановник завдань
  • Запис усієї історії діалогу з клієнтами — повідомлення, дзвінки, зустрічі
  • Управління воронками та автодії (постановка завдань, зміна відповідального, зміна етапу та ін.)
  • Необмежена кількість воронок
  • Налаштовувані додаткові поля
  • Пошук і фільтри для відображення даних за різними критеріями, включаючи ваші додаткові поля
  • Імпорт і експорт даних Excel
  • Адаптивність на мобільних пристроях
  • Повідомлення за налаштовуваними подіями на пошту
  • Аналітика: Воронка продажів за прибутком; Час на етапі; Угоди за менеджерами; Завдання за відповідальними; Звіт по дзвінках, Активність за подіями та співробітниками
  • Налаштовувані права доступу
  • Звязок із своїми контрагентами «в один клік» за допомогою карток
  • Темна тема оформлення
  • Облік товарів та послуг
  • Підключення будь-якої поштової скриньки (IMAP)
  • Конструктор форм (створення форми для розміщення на сайті)
  • Google Календар
  • Можливість коробкового рішення (розгортаємо на ваших серверах)

Відгуки

Иван

Як представник компанії, я був глибоко розчарований системою CRM . Її впровадження виявилось надзвичайно неефективним через низку суттєвих недоліків.Інтерфейс системи незручний для користування та надмірно складний для навігації. Створення та керування записами вимагає значної кількості часу та зусиль. Крім того, система не забезпечує належної автоматизації бізнес-процесів, що призводить до низької продуктивності.Технічна підтримка системи є слабкою та нереактивною. Відповіді на запити часто затримуються, а надані рішення не вирішують проблем. Цей брак підтримки створює додаткові перешкоди та заважає повноцінному використанню системи.В цілому, система CRM виявилася неефективним інструментом, який не виправдав наших очікувань. Недоліки системи призводять до втрати часу, зниження продуктивності та незадоволення користувачів. Ми не рекомендуємо цю систему для використання іншими організаціями.

Людмила

Ця CRM-система докорінно змінила наш бізнес. Її інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та потужні інструменти допомогли нам оптимізувати продажі, маркетинг і підтримку клієнтів. З її допомогою ми змогли відстежувати взаємодію зі споживачами, автоматизувати маркетингові кампанії та покращити обслуговування. Система допомогла нам збільшити дохід та підвищити задоволеність клієнтів. Високо рекомендуємо її всім, хто шукає надійне та ефективне CRM-рішення.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.