AirCRM
AirCRM — хмарний сервіс, який допомагає автоматизувати і структурувати процеси в компанії. AirCRM обєднує інформацію про клієнтів, угоди та завдання. Сервіс зберігає клієнтів, збираючи і обробляючи ліди з різних джерел, зменшує людський фактор, нагадує менеджеру про завдання. Збільшує прибуток і оптимізує процеси.
Особливості AirCRM:
- Канбан і табличне відображення угод
- Постановник завдань
- Запис усієї історії діалогу з клієнтами — повідомлення, дзвінки, зустрічі
- Управління воронками та автодії (постановка завдань, зміна відповідального, зміна етапу та ін.)
- Необмежена кількість воронок
- Налаштовувані додаткові поля
- Пошук і фільтри для відображення даних за різними критеріями, включаючи ваші додаткові поля
- Імпорт і експорт даних Excel
- Адаптивність на мобільних пристроях
- Повідомлення за налаштовуваними подіями на пошту
- Аналітика: Воронка продажів за прибутком; Час на етапі; Угоди за менеджерами; Завдання за відповідальними; Звіт по дзвінках, Активність за подіями та співробітниками
- Налаштовувані права доступу
- Звязок із своїми контрагентами «в один клік» за допомогою карток
- Темна тема оформлення
- Облік товарів та послуг
- Підключення будь-якої поштової скриньки (IMAP)
- Конструктор форм (створення форми для розміщення на сайті)
- Google Календар
- Можливість коробкового рішення (розгортаємо на ваших серверах)