BotHelp (ранее WhatsHelp)
BotHelp – це веб-сервіс для обробки замовлень, підтримки та розсилки повідомлень клієнтам через месенджери з засобами спільної роботи.
Яким чином можна використовувати BotHelp для бізнесу?
- Прийом і обробка замовлень за допомогою месенджерів, відповіді на питання клієнтів у режимі реального часу, особисто і приватно.
- Організація підтримки клієнтів через WhatsApp, Telegram чи FB Messenger. Створення швидких команд, наприклад «/balance» для автовидачі інформації та самообслуговування.
- Інформування клієнтів за допомогою push-сповіщень про статус замовлення, технічних робіт або нового контенту.
Які можна відзначити переваги порівняно з додатками месенджерів?
- Робота з браузера з будь-якого пристрою, хоча б десктопа чи планшета.
- Спільна робота співробітників з одним акаунтом.
- Одночасне підключення декількох акаунтів і месенджерів.
- Статуси, відповідальні та ін.
- Аналітика та звіти.
- Конструктор ботів.
- Масові розсилки повідомлень (не спам!).
Відгуки
Нормальна CRM, юзається.