BotHelp (ранее WhatsHelp)
								
								
					BotHelp – це веб-сервіс для обробки замовлень, підтримки та розсилки повідомлень клієнтам через месенджери з засобами спільної роботи.
Яким чином можна використовувати BotHelp для бізнесу?
- Прийом і обробка замовлень за допомогою месенджерів, відповіді на питання клієнтів у режимі реального часу, особисто і приватно.
 - Організація підтримки клієнтів через WhatsApp, Telegram чи FB Messenger. Створення швидких команд, наприклад «/balance» для автовидачі інформації та самообслуговування.
 - Інформування клієнтів за допомогою push-сповіщень про статус замовлення, технічних робіт або нового контенту.
 
Які можна відзначити переваги порівняно з додатками месенджерів?
- Робота з браузера з будь-якого пристрою, хоча б десктопа чи планшета.
 - Спільна робота співробітників з одним акаунтом.
 - Одночасне підключення декількох акаунтів і месенджерів.
 - Статуси, відповідальні та ін.
 - Аналітика та звіти.
 - Конструктор ботів.
 - Масові розсилки повідомлень (не спам!).
 
Відгуки
Чудова CRM, все чітко!
В цілому, CRM-система задовольняє потреби компанії. Функціонал достатній для ведення клієнтської бази, але потребує додаткових налаштувань. Є потенціал для покращення.
Система CRM потребує доопрацювань, але загалом корисна.
Зручна CRM, все потрібне під рукою.
Професійна система CRM, що дозволяє ефективно керувати відносинами з клієнтами. Інтуїтивний інтерфейс і широкий функціонал дають змогу автоматизувати процеси, відстежувати взаємодії, підвищуючи продуктивність і лояльність клієнтів. Рекомендовано для компаній будь-якого розміру.
Нормальна CRM, юзається.