OnBoard — сервіс для організації роботи відділу продажу компанії. Призначений для управління та моніторингу зустрічей співробітників та їхніх дзвінків.
Сервіс представляє собою віртуальний аналог маркерної дошки чи фліпчарта, в якому менеджери вказують свій план зустрічей з клієнтами, дані про клієнта та поточний статус угоди.
Всі дані за запланованими зустрічами зберігаються на сервері з звітом про статус роботи менеджера. Можна дивитися результати угод, прослуховувати дзвінки (при підключенні додаткового сервісу «Бізнес-Телефонія») прямо з додатка, відстежувати ефективність роботи кожного співробітника.
OnBoard можна використовувати для запису клієнтів (актуально для майстрів, лікарів та іншого персоналу зі сфери послуг) або як індивідуальний планувальник дня.
Сервіс дозволяє:
- Контролювати виконання запланованих дій;
- Контролювати завершення зустрічей та дзвінків у режимі онлайн;
- Відстежувати роботу кожного спеціаліста за ефективністю виконання поставлених планів;
- Автоматичне змінення статусу співробітника в сервісі “Облік Робочого Часу” при зміні статусу угоди в OnBoard.
Інтегрується з іншими сервісами ANGIGA та з сервісами за відкритим api.