KeyCRM
KeyCRM – українська CRM-система, яка буде корисною для будь-якого підприємця (послуги, ecommerce, контакт-центри/онлайн-консультації, сфера краси та здоров’я), оскільки автоматизує процеси майже в кожному бізнесі:
- Спілкування з клієнтами в месенджерах, соцмережах, телефоном, Email тощо.
- Збір і обробка запитів (лідів), замовлень, записів на послугу з будь-яких джерел: сайти, сторінки Instagram, чати, інтернет-магазини та маркетплейси
- Роботу з воронками продажів, угод, проєктів
- Аналітику та звітність за різними аспектами бізнесу, зокрема за: фінансами, продажами, каналами (чатами), воронками, ефективністю менеджерів
- і багато іншого.
У KeyCRM надходять заявки (ліди) з усіх джерел:
- сайти, інтернет-магазини,
- посадочні сторінки та лендінги,
- Google форми,
- Instagram (Direct, коментарі до постів і сторіс),
- месенджери: Viber, Telegram, Email.
Ви можете підключити всі месенджери до KeyCRM та ваша комунікація з клієнтами відбуватиметься в єдиному зручному місці і жодне повідомлення не загубиться. Не потрібно авторизуватися, змінювати пристрої, перемикатися між програмами – працюйте в знайомому інтерфейсі.
Маркетплейси – Amazon, Etsy, eBay, Rozetka, Prom.ua, ALLO; Cloud-магазини – Shopify, Хорошоп та ін.; Інтернет-магазини – WooCommerce, Magento, Prestashop, OpenCart, Landing Pages (лендінги).
Використовуйте вбудовану інтеграцію з поштовими службами, щоб робота була зручною, а клієнти залишилися задоволені.
Оптимізовані форми і шаблони відправлень, автозаповнення полів, генерація ТТН і надсилання трекінгу на маркетплейс (а смс покупцеві), статуси доставки для відстеження шляху посилки – все це прямо в системі, без переходів на сайти служб доставки, швидко і без помилок.
KeyCRM автоматизує бізнес у сфері послуг, система дає змогу:
- підтягувати заявки з усіх каналів (сайти, месенджери, телефонія) в єдине вікно
- створювати запис на послугу, консультацію, візит – в один клік
- вести записи клієнтів на послугу в зручному календарі
- швидко створювати профіль клієнта з контактними даними, історією записів, особливими примітками
- налаштовувати кастомні поля під завдання конкретного бізнесу
- вести облік продажів супутніх товарів або витрат на матеріали
- і багато іншого.
Відгуки
Адекватна CRM-система
Надійна CRM для ефективного управління клієнтами.