Mango Office

Mango Office Mango Office Mango Office

Манго Офіс — це набір хмарних інструментів для роботи з клієнтами. На даний момент до нього входять віртуальна АТС, CRM-система та центр обробки викликів.

Віртуальна АТС — це зручний телефон для бізнесу, без необхідності прокладки дротових стаціонарних офісних АТС.

  • Швидке підключення при доступі в інтернет.
  • Простота підключення будь-якої кількості номерів.
  • Кожному телефону можна призначити внутрішній номер.
  • Низька вартість дзвінків. Внутрішні — безкоштовно.

CRM — це надійний бізнес-інструмент, з підтримкою IP-телефонії та обліком клієнтів, їхніх звернень та оптимізації процесів.

  • Спільна робота та взаємозамінність співробітників при роботі з зверненнями клієнтів.
  • З CRM можна відслідковувати, скільки дзвінків або листів оброблено кожним співробітником, як професійно він на них відреагував, які завдання запланував та які виконав.
  • Вести облік своїх клієнтів та їхніх звернень. Укладати угоди, виставляти рахунки, обліковувати оплати та воронку продажів.
  • Налаштовувати індивідуальні звіти під свій бізнес.

Центр обробки викликів — хмарний бізнес-додаток для управління обробкою телефонних звернень у режимі реального часу.

  • Віддалений контроль за роботою компанії.
  • Впровадження/Розвиток системи ключових показників роботи.
  • Організація єдиного інформаційного простору всередині компанії.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.