Kayako
Kayako — це веб-сервіс для обслуговування клієнтів з досвідом у сфері технічної підтримки. Він здатний вести підтримку через електронну пошту та приймати заявки через чат, дзвінки або центр самообслуговування, в ньому ж зберігається вся історія підтримки клієнтів.
Основні характеристики Kayako:
- Підтримка прийому заявок за допомогою електронної пошти.
- Повнофункціональний чат для служби підтримки та веб-сайту.
- Моніторинг відвідувачів у реальному часі.
- Відстеження та реєстрація телефонних дзвінків.
- Центр самообслуговування.
- Розширені робочі процеси та правила.
- Користувацькі поля в заявках, чатах та картках клієнтів.
- Профілі клієнтів та організацій у CRM.
- Підтримка кількох тарифів.
- Управління відповідями на заявки та термінами вирішення.
- Визначення робочих годин для точного відстеження продуктивності.
- Автоматичні правила ескалації.
- Мобільні додатки під iOS, Android, Windows та Blackberry.
- Мобільний чат з шлюзом Jabber.
- Більше ста готових звітів служби підтримки.
- Створення користувацьких звітів.
- Розклад з автовідправленням на e-mail.
- Багатомовна підтримка клієнтів.
- Повний контроль над зовнішнім виглядом.
- REST API для інтеграції з додатками та серверними системами.
Відгуки
CRM-система виправдала очікування, забезпечивши ефективне управління взаємовідносинами з клієнтами. Її інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, потужні функції та відмінна підтримка дозволили нам оптимізувати процеси, поліпшити обслуговування клієнтів і збільшити продаж. Система ідеально підходить для підприємств, що прагнуть підвищити свою ефективність і досягти успіху.
Kayako – непогана CRM-система. Інтерфейс зручний, функцій вистачає для базових потреб. Техпідтримка працює оперативно. Ціна відповідає можливостям. Загалом, можна працювати.