ZEDLine Support



ZEDLine Support – це хмарний сервіс для роботи з заявами та зверненнями клієнтів. Звернення клієнта відбувається шляхом створення тікета, який надходить до оператора. Оператор бере тікет до роботи, а клієнт бачить статус вирішення питання. Всередині системи відбувається взаємодія оператора та клієнта.
Сервіс ZEDLine Support включає набір можливостей:
- конструктор анкети – адміністратор ZEDLine Support від компанії-користувача може налаштувати анкету для тікета, яку буде заповнювати клієнт; передбачено декілька типів полів
- розподіл тікетів за операторами – з завданням працює відповідальний працівник, тікет можна перепризначити
- вбудований чат – оператори ведуть листування з клієнтами, запитують потрібні файли та додаткову інформацію
- логування – створення тікета, зміна статусу, зміна оператора логуються
- вкладення – користувачі та оператори можуть додавати до тікету різні файли, необхідні для вирішення питання.
Відгуки
Працює непогано.
Ця CRM система значно підвищила ефективність нашої команди продажів. Із зручним інтерфейсом і всебічними функціями, ми можемо відстежувати взаємодію з клієнтами, керувати трубопроводом продажів і аналізувати дані для прийняття обґрунтованих рішень. Ще одна перевага – її інтеграція з іншими інструментами, що спрощує нашу роботу. Загалом, ця CRM незамінна для будь-якого підприємства, яке серйозно ставиться до розвитку своєї клієнтської бази.