vsDesk

vsDesk vsDesk vsDesk vsDesk

vsDesk — це Service Desk (Help desk) для автоматизації роботи як внутрішнього ІТ відділу, так і зовнішньої Служби технічної підтримки. Використовуючи сервісний підхід та SLA, система дозволяє впорядкувати та автоматизувати процеси керування потоком заяв користувачів (клієнтів).

Основні функції системи:

  • Клієнтський портал — у кожного користувача свій кабінет в системі, де можна створювати та слідкувати за заявами. Для замовника та агента.
  • Email підтримка — збір заяв з декількох поштових скриньок, вся переписка збережена в системі. Підтримуються E-mail команди.
  • Автовідповіді — при надходженні нової заяви, система автоматично відповість замовнику та буде повідомляти про зміни за шаблонами.
  • Контроль термінів — створення SLA з різними наборами метрик. Система сама контролює терміни та повідомляє відповідальних.
  • Автопризначення та перепризначення відповідальних — сервісний підхід дозволяє автоматично призначати відповідальних співробітників або групи для кожного сервісу та перепризначати в подальшому.
  • База знань та шаблони відповідей — відповіді замовнику за попередньо підготовленими шаблонами або вставка записів з бази знань.
  • Оцінка якості — система дозволяє замовнику оцінити якість роботи співробітника на порталі, в E-mail або Telegram.
  • Активи, КЕ та обладнання — створення власних типів активів в конструкторі, збір обладнання в конфігураційні одиниці (КЕ) та приєднання їх до заяв.
  • SMS повідомлення та шаблони — інтеграція з SMS-шлюзом SMS Центр, дозволяє надсилати повідомлення через SMS канал. Підтримуються шаблони.
  • Гнучкі права доступу та ролі — система дозволяє гнучко налаштувати функції та можливості, ролі та набори унікальних прав доступу.
  • Інтеграція з Active Directory — налаштування авторизації одразу через декілька доменів Active Directory. Змішана авторизація.
  • Інтеграції — вихідні коди, API, Інтеграція з Asterisk, Telegram, Slack, Google push.

Відгуки

Вадим

Ура! vsDesk – отличный CRM-помощник!

Никита

Чудова CRM-система vsDesk підвищила мою продуктивність і покращила взаємодію з клієнтами. Настійно рекомендую!

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.