Voiptime CRM

Voiptime CRM

Voiptime CRM– зручна CRM для малого бізнесу, товарного бізнесу або інтернет-магазину, яка дозволяє оптимізувати процес опрацювання замовлень і автоматизувати продажі в інтернет-магазині або маркетплейсі. Ви зможете обслуговувати замовлення з різних майданчиків – сторонніх сайтів і маркетплейсів – в єдиному інтерфейсі, надавати менеджерам інформацію про кожного клієнта – статус клієнта, попередні покупки, історію звернень, контактні дані, тощо, миттєво зв’язатися з клієнтом – менш ніж за 30 секунд після замовлення, збільшити кількість успішних і викуплених замовлень завдяки автоматичній системі фіксації та контролю всіх замовлень, збільшити кількість успішних крос-продажів і допродажів, і, звісно, регулярно моніторити та контролювати роботу відділу продажів.

Також ви отримаєте доступ до інтеграції з сайтом та маркетплейсами Prom і Rozetka, тригерних SMS-розсилок, чатів, складського обліку та аналітики – всього, що потрібно для успішного розвитку вашої компанії. В VoIPTime CRM є важлива перевага над конкурентами – інтеграція з VoIPTime Contact Center, що дає змогу оптимізувати комунікації з клієнтами, а саме дзвінки, SMS, чати, месенджери та мейли. Така інтеграція CRM із програмою для кол-центру дозволяє не просто максимально швидко і ефективно обслуговувати клієнтів, а й моментально надсилати сповіщення, нагадування, а також будувати стосунки з клієнтом через будь-який із каналів комунікації – залежно від уподобань клієнта.

Також VoIPTime CRM пропонує максимально відкриту і прозору цінову політику, зокрема, гарантує відсутність будь-яких прихованих лімітів – на кількість замовлень, наприклад, – що дає змогу бізнесу отримати доступ до необмеженого функціоналу за більш ніж прийнятну ціну.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.