Voiptime CRM
Voiptime CRM– зручна CRM для малого бізнесу, товарного бізнесу або інтернет-магазину, яка дозволяє оптимізувати процес опрацювання замовлень і автоматизувати продажі в інтернет-магазині або маркетплейсі. Ви зможете обслуговувати замовлення з різних майданчиків – сторонніх сайтів і маркетплейсів – в єдиному інтерфейсі, надавати менеджерам інформацію про кожного клієнта – статус клієнта, попередні покупки, історію звернень, контактні дані, тощо, миттєво зв’язатися з клієнтом – менш ніж за 30 секунд після замовлення, збільшити кількість успішних і викуплених замовлень завдяки автоматичній системі фіксації та контролю всіх замовлень, збільшити кількість успішних крос-продажів і допродажів, і, звісно, регулярно моніторити та контролювати роботу відділу продажів.
Також ви отримаєте доступ до інтеграції з сайтом та маркетплейсами Prom і Rozetka, тригерних SMS-розсилок, чатів, складського обліку та аналітики – всього, що потрібно для успішного розвитку вашої компанії. В VoIPTime CRM є важлива перевага над конкурентами – інтеграція з VoIPTime Contact Center, що дає змогу оптимізувати комунікації з клієнтами, а саме дзвінки, SMS, чати, месенджери та мейли. Така інтеграція CRM із програмою для кол-центру дозволяє не просто максимально швидко і ефективно обслуговувати клієнтів, а й моментально надсилати сповіщення, нагадування, а також будувати стосунки з клієнтом через будь-який із каналів комунікації – залежно від уподобань клієнта.
Також VoIPTime CRM пропонує максимально відкриту і прозору цінову політику, зокрема, гарантує відсутність будь-яких прихованих лімітів – на кількість замовлень, наприклад, – що дає змогу бізнесу отримати доступ до необмеженого функціоналу за більш ніж прийнятну ціну.