VoIPTime Contact Center

VoIPTime Contact Center VoIPTime Contact Center VoIPTime Contact Center VoIPTime Contact Center VoIPTime Contact Center VoIPTime Contact Center VoIPTime Contact Center

VoIPTime Contact Center – це рішення для організації та модернізації контакт-центрів в будь-якій галузі бізнесу. Рішенням успішно користуються банки та фінансові організації, державні установи, аутсорсингові контакт-центри, виробництва, провайдери інтернету та телебачення, туристичні компанії.

Можливості VoIPTime Contact Center:

  • обробка всіх типів звернень (вхідні та вихідні дзвінки, веб-чат, замовлення зворотнього дзвінка, email) в єдиному інтерфейсі;
  • гнучка настройка ролей та налаштування видимості полів картки клієнта;
  • вбудована CRM-система;
  • запуск кампаній вихідного дзвінка в режимах Прогресивний, Прогнозний, Передперегляд;
  • багатофункціональний IVR-конструктор;
  • автоматизовані IVR-дзвінки;
  • масова персоналізована SMS-розсилка;
  • додавання абонентів до чорного списку;
  • створення груп операторів та призначення завдань;
  • створення завдань дзвінка під час розмови з автоматичним нагадуванням про завдання;
  • конструктор сценаріїв розмови (скриптів);
  • онлайн-моніторинг процесів контакт-центра;
  • докладні статистичні звіти за всіма аспектами роботи контакт-центра;
  • запис розмов;
  • прослуховування активних розмов у 3 режимах (прослуховування, суфліровання, конференції);
  • створення карт якості для операторів;
  • планування робочого графіка;
  • інструмент автоматизації щоденних рутинних завдань підготовки дзвінка;
  • підтримка проксі для зовнішніх баз даних;
  • двостороння API-інтеграція з будь-якими зовнішніми бізнес-системами;
  • функціональність collection для дзвінка боржникам (для фінансових та колекторських організацій).

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.