RedHelper
RedHelper — це сервіс, який пропонує не лише можливості чату з відвідувачем сайту, де менеджери можуть відповідати на питання користувача, але й слідкувати за його діями на сайті. Оператор може спостерігати за ходом його візитів та поведінкою, щоб дізнатися, коли знадобиться допомога, а також виділяти необхідний елемент або наводити курсор — напрямляючи клієнта до здійснення покупки.
Системи онлайн-консультації все частіше використовують компанії на своїх сайтах, щоб підвищити довіру до ресурсу і конверсію. Саме з цієї мети було розроблено RedHelper.
Звісно, на безкоштовному тарифі RedHelper не так багато можливостей, але нижче найцікавіші функції сервісу за Pro-підпискою:
- Онлайн чат і офлайн форма заявки.
- Збереження і відновлення листування при повторних заходах або після закриття браузера.
- Асинхронність роботи, сервіс працює на своєму сервері.
- Активні продажі.
- Історія діалогів.
- Можливість налаштувати привітальне повідомлення.
- Оцінка оператора.
- Повідомлення для утримання клієнта.
- Збір контактів при відсутності відповіді.
- Опція старту чата за допомогою QR-коду, інтеграція у соцмережі.
- Одночасне консультування декількох клієнтів.
- Повідомлення та статуси.
- Кобраузінг (моніторинг дій відвідувача та підсвітлення).
- Перенаправлення чата іншому оператору.
- Друга лінія.
- Шаблони відповідей.
- Передача додаткових вкладень.
- Статистика роботи.
- Робота з однієї системи на різних ресурсах.
- І багато іншого.