RedHelper

RedHelper RedHelper RedHelper RedHelper

RedHelper — це сервіс, який пропонує не лише можливості чату з відвідувачем сайту, де менеджери можуть відповідати на питання користувача, але й слідкувати за його діями на сайті. Оператор може спостерігати за ходом його візитів та поведінкою, щоб дізнатися, коли знадобиться допомога, а також виділяти необхідний елемент або наводити курсор — напрямляючи клієнта до здійснення покупки.

Системи онлайн-консультації все частіше використовують компанії на своїх сайтах, щоб підвищити довіру до ресурсу і конверсію. Саме з цієї мети було розроблено RedHelper.

Звісно, на безкоштовному тарифі RedHelper не так багато можливостей, але нижче найцікавіші функції сервісу за Pro-підпискою:

  • Онлайн чат і офлайн форма заявки.
  • Збереження і відновлення листування при повторних заходах або після закриття браузера.
  • Асинхронність роботи, сервіс працює на своєму сервері.
  • Активні продажі.
  • Історія діалогів.
  • Можливість налаштувати привітальне повідомлення.
  • Оцінка оператора.
  • Повідомлення для утримання клієнта.
  • Збір контактів при відсутності відповіді.
  • Опція старту чата за допомогою QR-коду, інтеграція у соцмережі.
  • Одночасне консультування декількох клієнтів.
  • Повідомлення та статуси.
  • Кобраузінг (моніторинг дій відвідувача та підсвітлення).
  • Перенаправлення чата іншому оператору.
  • Друга лінія.
  • Шаблони відповідей.
  • Передача додаткових вкладень.
  • Статистика роботи.
  • Робота з однієї системи на різних ресурсах.
  • І багато іншого.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.