Quick Resto

Quick Resto Quick Resto Quick Resto Quick Resto Quick Resto

Quick Resto — це сервіс із широкими можливостями для автоматизації ресторанного бізнесу. Система складається з фронт-офісу та бек-офісу із системою для автономної роботи, CRM-структурою, складським обліком та механізмами відстеження персоналу.

Переваги фронт-офісу:

  • Зрозумілий та простий інтерфейс, без необхідності навчання персоналу.
  • Доступність — не потрібно купувати сервери та слідкувати за ними. Дані зберігаються в хмарі.
  • Автономна робота — термінали доступні навіть при відсутності мережі. Продажі та дії персоналу будуть синхронізуватися у разі потреби та з’яви Інтернету.
  • Підтримка стороннього обладнання, включаючи фіскальні реєстратори, тікет-принтери, сканери та принтери штрих-кодів, термінали та ін.

Особливості бек-офісу:

  • Налаштування прав доступу, встановлення дозволів та заборон на конкретні дії персоналу.
  • Зручні термінали: прийом замовлення, його відправка на кухню та оплата у три дії.
  • Підтримка різних типів оплат.

Система автоматизації також пропонує можливості CRM:

  • Різні програми лояльності — залучення нових клієнтів та підтримка постійних.
  • Вибір видів карт — у варіантах з кодом, магнітною смужкою або безконтактні.
  • Статистика із даними про популярні страви, середню та загальну суму замовлень та ін.
  • Складський облік із калькуляцією, контролем за рухом товару та звітами.

Відгуки

Владимир

Крута CRM! Все чітко, зручно, інтуїтивно зрозуміло. Підтримка на висоті, швидко вирішують питання. Рекомендую!

Максим

Чудова CRM! Зручна та корисна! 👍

Владимир

Ну, CRM як CRM. Автоматизує рутину, звіти генерує. Працювати можна.

Никита

Quick Resto – вогонь CRM! 🔥🚀

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.