QButton
Можливості сервісу:
- Проведення будь-яких опитувань, в тому числі багаторівневих
- Рекламні заставки для привертання уваги у вигляді слайд-шоу зображень або відео заставки
- Форми зворотного звязку, анкетування, збір контактних даних, будь-які опитування
- Голосові звернення. Отримуйте відгуки клієнтів у вигляді голосових повідомлень
- Веб-інтерфейс для адміністрування та налаштування, а також відстеження статистики
- Вивантаження результатів голосування в excel
- Вибір співробітника зі списку для подальшого голосування за нього
- Фото-фіксація факту голосування, для захисту від “накрутки” позитивних відгуків співробітниками
- Можливість створення брендованого дизайну голосування та заставок
- Точне налаштування, відображення конкретного питання або заставки на певному пристрої, а також для певної групи співробітників
- Можливість роботи в офлайн режимі, без постійного зєднання з інтернетом
- Визначення емоцій клієнта за фотографією
Відгуки
QButton: непогана CRM