Программа для служб такси

Программа для служб такси Программа для служб такси Программа для служб такси

Програма для керівника

  • Картка водія створюється автоматично, коли водій реєструється в додатку або на сайті. Залишиться тільки перевірити достовірність даних у анкеті та стан автомобіля – це робиться на відстані, за допомогою функції “Фотоконтроль”. Інформація про рейтинг, порушення, марку автомобіля перевізника доступна в журналі “Підключення водія”.
  • Завдяки налаштуванням системи клієнтам можна запропонувати будь-які послуги, наприклад, поїздки, перевезення вантажів, доставку, запуск двигуна та інші. Для водіїв – встановити різну комісію в залежності від оформлення автомобіля або способу отримання заявки.
  • Надійшлі замовлення і водії на зміні відображаються на карті замовлень. Це допомагає відстежити поточну ситуацію, призначити автомобіль вручну, якщо потрібно.
  • Звіти формуються автоматично. Можна вибирати категорії або використовувати готові форми. Наприклад, за даними про джерела замовлень, про суми, кількість виконаних і скасованих поїздок, витрати та доходи компанії за місяць або рік.

Системи моніторингу

  • Перший сервіс – аналіз навантаження і прогнозування годин пік у вихідні, будні та свята. Інформація про кількість автомобілів і замовлень відображається на часовій шкалі. За замовчуванням завантажуються дані за добу, можна вибрати будь-який час – від години до року.
  • Другий сервіс – аналіз показників в поточний момент і сповіщення про критичні відхилення. Партнер визначає сам, про що хоче отримувати сповіщення. Наприклад, програма може сповістити про велику кількість невиконаних замовлень, тоді можна відправити водіям пуш-розсилку і мотивувати їх вийти на зміну.

Прийом замовлень по телефону

  • Програма для операторів служби таксі скорочує час обробки замовлення: система запамятовує часті адреси клієнтів, підказує популярні місця в місті – достатньо почати друкувати назву кафе, торгового центру або будь-якої організації. Навчання роботі з програмою безкоштовне.
  • Аутсорсинг. Дзвінки можна передати інформаційному центру повністю або частково, наприклад у свята, коли замовлень особливо багато. Всього працює близько 6 000 операторів, замовлення приймаються цілодобово і без вихідних. Завдяки маршрутизації дзвінків лінія не буває зайнята, дзвонити кожен клієнт.

Додаток для водіїв

  • Скорочує до мінімуму візити до офісу і звернення до оператора. Водій проходить дистанційну перевірку автомобіля, поповнює баланс для початку роботи, сам вказує в замовленні зміни маршруту.

Додаток для клієнтів

  • Для платформ Android та iOS. Два варіанти на вибір: стандартне оформлення або у фірмовому стилі партнера. Клієнт замовляє послугу в пару кліків, на онлайн-карті бачить, де їде водій, може зателефонувати або написати перевізнику з додатка.

Інструменти підвищення прибутковості

  • Послуги корпоративного таксі для організацій. Партнер отримує готовий документообіг, шаблони договорів та звітних документів. Для зручності корпоративних клієнтів є особистий кабінет з можливістю завантажити реєстр поїздок, формувати акти звірки та рахунки до оплати, редагувати список номерів співробітників, яким доступна оплата послуг з рахунку компанії.
  • Банк замовлень. Підключається партнерам, які працюють з програмним комплексом, відразу, без додаткових налаштувань. Дозволяє продавати замовлення, коли мало автомобілів на зміні, і отримувати замовлення, коли потрібно забезпечити роботою водіїв на лінії.

Безкоштовна підтримка

  • Дистанційне навчання роботі з програмним комплексом, займатися можна зі смартфона.
  • Особистий менеджер протягом всього співпраці.
  • Сервіс роботи над завданнями через систему заявок, наприклад, для звернення в техпідтримку.
  • Безпечний месенджер для обговорення робочих завдань. Переписка захищена, інформація зберігається на закритих серверах.

Відгуки

Лёха

Ця CRM-система загалом непогана. Вона зручна у використанні, має всі необхідні функції та добре інтегрується з іншими програмами. Особливо подобається можливість відстежувати хід продажів та управляти клієнтською базою.Інтерфейс зрозумілий і не перевантажений зайвими елементами. Підтримка клієнтів працює добре, але не завжди оперативно.По можливостям ця CRM-система дещо поступається деяким конкурентам. Наприклад, вона не має функціоналу для управління маркетинговими кампаніями або для автоматизації процесів.Загалом, це гідна CRM-система, яка підійде для невеликих та середніх компаній. Для більш великих підприємств варто розглянути інші варіанти з ширшим функціоналом.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.