OnBoard

OnBoard

OnBoard — сервіс для організації роботи відділу продажу компанії. Призначений для управління та моніторингу зустрічей співробітників та їхніх дзвінків.

Сервіс представляє собою віртуальний аналог маркерної дошки чи фліпчарта, в якому менеджери вказують свій план зустрічей з клієнтами, дані про клієнта та поточний статус угоди.

Всі дані за запланованими зустрічами зберігаються на сервері з звітом про статус роботи менеджера. Можна дивитися результати угод, прослуховувати дзвінки (при підключенні додаткового сервісу «Бізнес-Телефонія») прямо з додатка, відстежувати ефективність роботи кожного співробітника.

OnBoard можна використовувати для запису клієнтів (актуально для майстрів, лікарів та іншого персоналу зі сфери послуг) або як індивідуальний планувальник дня.

Сервіс дозволяє:

  • Контролювати виконання запланованих дій;
  • Контролювати завершення зустрічей та дзвінків у режимі онлайн;
  • Відстежувати роботу кожного спеціаліста за ефективністю виконання поставлених планів;
  • Автоматичне змінення статусу співробітника в сервісі “Облік Робочого Часу” при зміні статусу угоди в OnBoard.

Інтегрується з іншими сервісами ANGIGA та з сервісами за відкритим api.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.