NetHunt CRM

NetHunt CRM

NetHunt CRM – це система для автоматизації процесів продажів, інтегрована в Gmail. Допомагає збирати потенційних клієнтів із різних джерел, оцінювати, сегментувати, автоматизувати та відстежувати їхній шлях воронкою продажів – прямо з Gmail пошти.

Можливості

Генерація лідів за допомогою веб форм і онлайн чатів;
Зручне управління базою даних клієнтів;
Повна інтеграція з додатками Google Workspace;
Налаштування персоналізованих і масових email розсилок, відстеження результатів;
Автоматизація продажів: надсилання серії тригерних листів, автоматичне створення завдань, надсилання повідомлень;
Візуалізація воронки продажів і відстеження кожної взаємодії з клієнтом;
Призначення і контроль за виконанням завдань;
Звіти по роботі відділів продажів, маркетингу, підтримки тощо.
Пряма інтеграція з LinkedIn, Intercom, Facebook Messenger та іншими додатками через Zapier;

Ціна

Від $9 за користувача на місяць. Доступна 14-денна пробна версія.

Відгуки

Иван
    

Рекомендую цю CRM-систему для підвищення ефективності бізнесу. Вона забезпечує комплексне відстеження взаємовідносин з клієнтами, автоматизує завдання, аналізує дані та оптимізує процеси. Простий і зрозумілий інтерфейс робить її зручною для всіх співробітників. З її допомогою я зміг покращити обслуговування клієнтів, збільшити продажі та оптимізувати робочий процес.

Абиб
    

Ого, це просто бомба! Ця CRM – моя паличка-виручалочка. Вона зробила мій бізнес таким простим та легким. Від управління контактами до відстеження продажів – вона робить все це бездоганно. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, тому я швидко вникнув у всі функції. Найголовніше, що вона заощадила мені стільки часу та зусиль. Завдяки їй я можу зосередитися на розширенні бізнесу, а не на рутинних задачах. Рекомендую цю CRM кожному, хто хоче зробити крок уперед у своїй справі!

Денис
    

Ця CRM-система – мій незамінний помічник у керуванні взаємовідносинами з клієнтами. Вона інтуїтивно зрозуміла, завдяки чому я легко організував свій воркфлоу.Інтеграція з іншими інструментами, як от електронна пошта та соціальні мережі, значно полегшила роботу. Відстеження всієї історії клієнта дає мені повне розуміння їх потреб.Особливо цінною є функція автоматизації, яка звільняє мій час для більш стратегічних завдань. А завдяки високому рівню безпеки я можу бути впевнений, що конфіденційні дані клієнтів захищені.Ця CRM-система не тільки покращила мою продуктивність, а й зміцнила зв’язки з клієнтами, тому що я можу краще відслідковувати їх інтереси та передбачати їхні потреби.

Pin It on Pinterest

crm market
NetHunt CRM
Диспетчер 24
LeadBack
Responster

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.