Mango Office
Манго Офіс — це набір хмарних інструментів для роботи з клієнтами. На даний момент до нього входять віртуальна АТС, CRM-система та центр обробки викликів.
Віртуальна АТС — це зручний телефон для бізнесу, без необхідності прокладки дротових стаціонарних офісних АТС.
- Швидке підключення при доступі в інтернет.
- Простота підключення будь-якої кількості номерів.
- Кожному телефону можна призначити внутрішній номер.
- Низька вартість дзвінків. Внутрішні — безкоштовно.
CRM — це надійний бізнес-інструмент, з підтримкою IP-телефонії та обліком клієнтів, їхніх звернень та оптимізації процесів.
- Спільна робота та взаємозамінність співробітників при роботі з зверненнями клієнтів.
- З CRM можна відслідковувати, скільки дзвінків або листів оброблено кожним співробітником, як професійно він на них відреагував, які завдання запланував та які виконав.
- Вести облік своїх клієнтів та їхніх звернень. Укладати угоди, виставляти рахунки, обліковувати оплати та воронку продажів.
- Налаштовувати індивідуальні звіти під свій бізнес.
Центр обробки викликів — хмарний бізнес-додаток для управління обробкою телефонних звернень у режимі реального часу.
- Віддалений контроль за роботою компанії.
- Впровадження/Розвиток системи ключових показників роботи.
- Організація єдиного інформаційного простору всередині компанії.