KeyCRM

KeyCRM

KeyCRM – українська CRM-система, яка буде корисною для будь-якого підприємця (послуги, ecommerce, контакт-центри/онлайн-консультації, сфера краси та здоров’я), оскільки автоматизує процеси майже в кожному бізнесі:

  • Спілкування з клієнтами в месенджерах, соцмережах, телефоном, Email тощо.
  • Збір і обробка запитів (лідів), замовлень, записів на послугу з будь-яких джерел: сайти, сторінки Instagram, чати, інтернет-магазини та маркетплейси
  • Роботу з воронками продажів, угод, проєктів
  • Аналітику та звітність за різними аспектами бізнесу, зокрема за: фінансами, продажами, каналами (чатами), воронками, ефективністю менеджерів
  • і багато іншого.

У KeyCRM надходять заявки (ліди) з усіх джерел:

  • сайти, інтернет-магазини,
  • посадочні сторінки та лендінги,
  • Google форми,
  • Instagram (Direct, коментарі до постів і сторіс),
  • месенджери: Viber, Telegram, Email.

Ви можете підключити всі месенджери до KeyCRM та ваша комунікація з клієнтами відбуватиметься в єдиному зручному місці і жодне повідомлення не загубиться. Не потрібно авторизуватися, змінювати пристрої, перемикатися між програмами – працюйте в знайомому інтерфейсі.

Маркетплейси – Amazon, Etsy, eBay, Rozetka, Prom.ua, ALLO; Cloud-магазини – Shopify, Хорошоп та ін.; Інтернет-магазини – WooCommerce, Magento, Prestashop, OpenCart, Landing Pages (лендінги).

Використовуйте вбудовану інтеграцію з поштовими службами, щоб робота була зручною, а клієнти залишилися задоволені.

Оптимізовані форми і шаблони відправлень, автозаповнення полів, генерація ТТН і надсилання трекінгу на маркетплейс (а смс покупцеві), статуси доставки для відстеження шляху посилки – все це прямо в системі, без переходів на сайти служб доставки, швидко і без помилок.

KeyCRM автоматизує бізнес у сфері послуг, система дає змогу:

  • підтягувати заявки з усіх каналів (сайти, месенджери, телефонія) в єдине вікно
  • створювати запис на послугу, консультацію, візит – в один клік
  • вести записи клієнтів на послугу в зручному календарі
  • швидко створювати профіль клієнта з контактними даними, історією записів, особливими примітками
  • налаштовувати кастомні поля під завдання конкретного бізнесу
  • вести облік продажів супутніх товарів або витрат на матеріали
  • і багато іншого.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.