IntraService

IntraService IntraService IntraService IntraService IntraService IntraService

IntraService — це універсальна та функціональна Service Desk-система, яка має функції обліку заявок, керування активами, потужною базою знань, облік трудовитрат, а також гнучкою системою повноважень та сумісністю з ITIL. Вона автоматизує прийом заявок та запитів і легко інтегрується в робочий процес як всередині компанії, так і при необхідності підтримки зовнішніх клієнтів.

Які модулі та функції вбудовані в IntraService?

  • Прийом заявок через e-mail, за допомогою вашого сайту та по телефону.
  • Інтеграція з Active Directory.
  • Налаштування сповіщень через Email та SMS.
  • Гнучка структура повноважень.
  • Інтерфейс з підтримкою декількох мов.
  • Оргструктура та база знань у вигляді дерева.
  • Імпорт бази користувачів за допомогою Excel та експорт, включаючи заявки.
  • Список заявок зі статусами.
  • Картка заявки.
  • Встановлення пріоритетів заявкам.
  • Створення категорій та внесення заявок в них.
  • Призначення на завдання виконавців та спостерігачів.
  • Опція прикріплення файлів та скріншотів.
  • Вказівка терміну виконання.
  • Автозакриття заявок.
  • Гнучкі бізнес-процеси з налаштуванням.
  • Фільтрація заявок та сортування.
  • Облік трудовитрат з функціями виставлення рахунків.
  • Привязка активів.
  • Історія змін.
  • Сервісна модель з класами обслуговування.
  • Створення розкладів для співробітників.
  • Ескалація заявок.
  • Формування звітів.
  • Призначення окремих підрозділів для роботи з сервісами з привязкою розділів.
  • Форматування документів під HTML.
  • Додавання водяного знака на зображення.
  • Налаштування типів активів, привязка до сервісів та перегляд заявок за ними.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.