IntraService
IntraService — це універсальна та функціональна Service Desk-система, яка має функції обліку заявок, керування активами, потужною базою знань, облік трудовитрат, а також гнучкою системою повноважень та сумісністю з ITIL. Вона автоматизує прийом заявок та запитів і легко інтегрується в робочий процес як всередині компанії, так і при необхідності підтримки зовнішніх клієнтів.
Які модулі та функції вбудовані в IntraService?
- Прийом заявок через e-mail, за допомогою вашого сайту та по телефону.
- Інтеграція з Active Directory.
- Налаштування сповіщень через Email та SMS.
- Гнучка структура повноважень.
- Інтерфейс з підтримкою декількох мов.
- Оргструктура та база знань у вигляді дерева.
- Імпорт бази користувачів за допомогою Excel та експорт, включаючи заявки.
- Список заявок зі статусами.
- Картка заявки.
- Встановлення пріоритетів заявкам.
- Створення категорій та внесення заявок в них.
- Призначення на завдання виконавців та спостерігачів.
- Опція прикріплення файлів та скріншотів.
- Вказівка терміну виконання.
- Автозакриття заявок.
- Гнучкі бізнес-процеси з налаштуванням.
- Фільтрація заявок та сортування.
- Облік трудовитрат з функціями виставлення рахунків.
- Привязка активів.
- Історія змін.
- Сервісна модель з класами обслуговування.
- Створення розкладів для співробітників.
- Ескалація заявок.
- Формування звітів.
- Призначення окремих підрозділів для роботи з сервісами з привязкою розділів.
- Форматування документів під HTML.
- Додавання водяного знака на зображення.
- Налаштування типів активів, привязка до сервісів та перегляд заявок за ними.