IntellectDialog
![IntellectDialog](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/intellectdialog_1204-1024x824.png)
![IntellectDialog](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/intellectdialog_3156-1024x594.png)
![IntellectDialog](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/intellectdialog_3767-1024x512.png)
![IntellectDialog](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/intellectdialog_4277-1024x940.png)
![IntellectDialog](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/intellectdialog_4532-1024x868.png)
![IntellectDialog](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/intellectdialog_5289-1024x928.png)
![IntellectDialog](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/intellectdialog_6779-1024x694.png)
![IntellectDialog](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/intellectdialog_7728-1024x513.png)
![IntellectDialog](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/intellectdialog_8054-1024x593.png)
![IntellectDialog](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/intellectdialog_8994-1024x589.png)
IntellectDialog — це гібридна customer data платформа для автоматизації взаємодії з лідами та клієнтами в месенджерах. Вона оснащена інтуїтивно зрозумілим конструктором чат-ботів та автоворонок, який допомагає обробляти та групувати заявки без залучення додаткового персоналу.
Месенджери, вбудовані в платформу, дають можливість організувати маркетингові процеси без ризику блокувань, а також писати першими у: WhatsApp, Telegram, “ВКонтакте”, Facebook Messenger, Instagram Direct, Viber, Avito, Youla. IntellectDialog передбачає інтеграцію з: Bitrix24, amoCRM, RetailCRM, 1C, 1С:Фітнес клуб, ClubIS, Fitbase, AA.
Таким чином, месенджер-маркетинг інтегрується в бізнес-процеси компанії, дозволяючи керівнику слідкувати за спілкуванням менеджерів з покупцями на одному акаунті. Коли в ньому зосереджена вся кореспонденція клієнта із співробітниками різних підрозділів компанії плюс сервісні сповіщення. Встановлення великої кількості діалогів і в той же час індивідуальний підхід, використання у бізнес-повідомленнях фото, відео та документів — все це дозволяє підвищити продажі та знизити кількість незадоволених клієнтів.
При використанні IntellectDialog:
- ймовірність перетворення ліда в покупця збільшується в 1,5 рази,
- на 40% зменшується час обробки лідів персоналом компанії.
Функціональність:
- розсилки в WhatsApp та Telegram автоматично та вручну,
- автоматизація обробки запитів клієнтів за допомогою чат-ботів,
- створення індивідуального профілю клієнта,
- аналітика в Power BI з використанням статистики продажів,
- конструктор чат-ботів з дружнім інтерфейсом,
- віджети, спливаючі вікна, банери,
- відстеження частоти розсилок і захист від спаму.