IntellectDialog

IntellectDialog IntellectDialog IntellectDialog IntellectDialog IntellectDialog IntellectDialog IntellectDialog IntellectDialog IntellectDialog IntellectDialog

IntellectDialog — це гібридна customer data платформа для автоматизації взаємодії з лідами та клієнтами в месенджерах. Вона оснащена інтуїтивно зрозумілим конструктором чат-ботів та автоворонок, який допомагає обробляти та групувати заявки без залучення додаткового персоналу.

Месенджери, вбудовані в платформу, дають можливість організувати маркетингові процеси без ризику блокувань, а також писати першими у: WhatsApp, Telegram, “ВКонтакте”, Facebook Messenger, Instagram Direct, Viber, Avito, Youla. IntellectDialog передбачає інтеграцію з: Bitrix24, amoCRM, RetailCRM, 1C, 1С:Фітнес клуб, ClubIS, Fitbase, AA.

Таким чином, месенджер-маркетинг інтегрується в бізнес-процеси компанії, дозволяючи керівнику слідкувати за спілкуванням менеджерів з покупцями на одному акаунті. Коли в ньому зосереджена вся кореспонденція клієнта із співробітниками різних підрозділів компанії плюс сервісні сповіщення. Встановлення великої кількості діалогів і в той же час індивідуальний підхід, використання у бізнес-повідомленнях фото, відео та документів — все це дозволяє підвищити продажі та знизити кількість незадоволених клієнтів.

При використанні IntellectDialog:

  • ймовірність перетворення ліда в покупця збільшується в 1,5 рази,
  • на 40% зменшується час обробки лідів персоналом компанії.

Функціональність:

  • розсилки в WhatsApp та Telegram автоматично та вручну,
  • автоматизація обробки запитів клієнтів за допомогою чат-ботів,
  • створення індивідуального профілю клієнта,
  • аналітика в Power BI з використанням статистики продажів,
  • конструктор чат-ботів з дружнім інтерфейсом,
  • віджети, спливаючі вікна, банери,
  • відстеження частоти розсилок і захист від спаму.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.