HelloClient





HelloClient — це хмарний сервіс для автоматизації та просування бізнесу послуг. У програмі ви зможете автоматизувати основні бізнес-процеси:
- облік замовлень
- складське зберігання
- роздрібні продажі
- заробітна плата
- фінансовий облік
- сповіщення клієнтів на всіх етапах
- просування компанії на мапах Яндекс, 2ГИС, Google
HelloClient підходить для управління одним сервісом або мережею.
Кому підходить:
- сервісні центри з ремонту цифрової техніки;
- сервісні центри з ремонту побутової техніки та обладнання;
- ательє з ремонту та пошиття одягу;
- майстерні з ремонту та хімчистки взуття;
- майстерні з ремонту велосипедів та спортивного інвентарю;
- інші бізнеси сфери послуг.
Переваги:
- Онлайн підтримка
- Безкоштовне навчання
- Перенесення даних
- Мобільний додаток
Відгуки
Ця CRM-система виявилася безцінною для нашої компанії. Інтерфейс простий у використанні й дає чітке уявлення про наші відносини з клієнтами. Функціональність автоматизації потоків роботи істотно підвищила нашу продуктивність, дозволивши нам зосередитися на побудові міцних партнерських відносин. Ми вдячні за надійне та ефективне рішення, яке підтримує нашу команду у досягненні поставлених цілей.