Еадеск
![Еадеск](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/eadesk_1536-1024x537.png)
![Еадеск](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/eadesk_1583-1024x539.png)
![Еадеск](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/eadesk_1770-1024x561.png)
![Еадеск](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/eadesk_2369-1024x540.png)
![Еадеск](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/eadesk_2548-1024x539.png)
![Еадеск](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/eadesk_3442-1024x502.png)
![Еадеск](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/eadesk_5615-1024x537.png)
![Еадеск](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/eadesk_7456-1024x540.png)
![Еадеск](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/eadesk_8193-1024x539.png)
![Еадеск](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/eadesk_9756-1024x538.png)
Єадеск – це інструмент для роботи з вхідними зверненнями і він корисний маленьким командам та будь-яким компаніям, які працюють з клієнтами. Допомагає організувати нормальну підтримку клієнтів: перестати пропускати заявки, збільшити повторні продажі завдяки якісному сервісу, скоротити витрати на співробітників завдяки автоматизації та управляти репутацією в мережі.
Єадеск обєднає звернення з усіх джерел у одному вікні: месенджери, соцмережі, пошта та телефон. Розподілить звернення та даст інструменти спільної роботи. Допоможе контролювати співробітників та відстежувати показники роботи.
Можливості:
- Агрегатор месенджерів;
- Чат-боти;
- Вбудована CRM;
- Автоматизація;
- Аналітика;
- Інструменти для спільної роботи;
- Завдання;
- Інтеграції та API.
У розробці використовують гнучкі технології та сучасний стек: Docker, Node.JS, WebSockets, React.