Еадеск

Еадеск Еадеск Еадеск Еадеск Еадеск Еадеск Еадеск Еадеск Еадеск Еадеск

Єадеск – це інструмент для роботи з вхідними зверненнями і він корисний маленьким командам та будь-яким компаніям, які працюють з клієнтами. Допомагає організувати нормальну підтримку клієнтів: перестати пропускати заявки, збільшити повторні продажі завдяки якісному сервісу, скоротити витрати на співробітників завдяки автоматизації та управляти репутацією в мережі.

Єадеск обєднає звернення з усіх джерел у одному вікні: месенджери, соцмережі, пошта та телефон. Розподілить звернення та даст інструменти спільної роботи. Допоможе контролювати співробітників та відстежувати показники роботи.

Можливості:

  • Агрегатор месенджерів;
  • Чат-боти;
  • Вбудована CRM;
  • Автоматизація;
  • Аналітика;
  • Інструменти для спільної роботи;
  • Завдання;
  • Інтеграції та API.

У розробці використовують гнучкі технології та сучасний стек: Docker, Node.JS, WebSockets, React.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.