Чатофон MCN Telecom

Чатофон MCN Telecom

Чатофон – це інструмент для комунікацій з клієнтами. Віджет обєднує в інтерфейсі два продукти: зворотній дзвінок та онлайн-консультант. Сервіс дозволяє в режимі реального часу забезпечити клієнта консультацією менеджера, відповісти на питання в чаті.

Чатофон інтегрований з сервісами аналітики. Це дозволяє розуміти, з яких джерел (реклама, пошукові запити, переходи з сайтів) клієнти прийшли на сайт і здійснили те чи інше дію з Чатофоном (написали в чат, замовили Зворотній дзвінок тощо). Існує також інтеграція з сервісом пошукової сторінки, що дозволяє користувачам ставити питання безпосередньо через пошукову сторінку.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.