Бипиум
Управління працівниками, даними та бізнес-процесами
Біпіум дозволяє керувати обєктами компанії, а не постійно змінюваними бізнес-процесами. Це дозволяє налагодити роботу як маленького відділу, так і всього підприємства. Тому завжди є можливість адаптуватися під будь-які зміни процесів компанії.
На платформі можна створити корпоративну IT-систему. Залежно від складності рішення створення системи займає від 1 дня до 6 місяців. Складність залежить від кількості коду і кількості бізнес-процесів.
Біпіум дозволяє координувати роботу працівників і команди. Дозволяє працювати в єдиному інформаційному полі з цифровими даними за клієнтами, заявками, партнерами, проектами. Автоматизує ручні операції: збір даних, генерацію документів, формування звітів, відправку листів, а також інтеграцію з відділами та CRM-системами. Платформа поширюється у хмарі та на сервері.
Платформа з пяти конструкторів
Конструктор даних. Дозволяє створити власний вид відображення даних за звичним сценарієм, створювати поля та колонки як в Excel, контролювати як виглядає система зсередини і які дані в неї потрібно заповнювати.
Конструктор робочого місця. Біпіум дозволяє налаштовувати цифрове робоче місце під себе. Різні види відображення даних: таблиця і плитка, пошук та фільтри, календар, історія змін та стрічка активностей.
Конструктор автоматизацій. Система слідкує за зміною в даних: створенням записів, зміни статусів, термінів, працівників. При настанні подій — запускає сценарії автоматизації, які звільняють від рутинних завдань.
Конструктор звітів. Дозволяє створювати екрани з графіками з даних у системі і фільтрувати дані для побудови графіків за будь-якими умовами. Працівники і філії можуть бачити звіти на основі тільки доступних їм даних.
Конструктор прав доступу. Права можна призначати на працівників і на групи: за ролями, відділами, філіями. Можна дати доступ на всі записи або на вибірку. Наприклад, заявки з конкретним статусом або зі свого міста.
Інтеграції з поточними системами
Можливості системи дозволяють налаштовувати будь-який процес з будь-якою специфікою діяльності підприємства. У Біпіумі можуть працювати як невеликі окремі відділи, так і вся компанія. Можна перетворити потреби компанії в корпоративну систему для виробництва, відділу продажів, відділу маркетингу, закупівель, сервісу, логістики, фінансового відділу, кадрів, кол-центра, сервісу, контролю якості та інших.
Біпіум інтегрується з іншими інформаційними системами підприємства. Існує 2 види інтеграції:
1. Біпіум використовується як основна IT-система, в яку інтегруються інші.
2. Біпіум використовується як база даних для інших IT-систем, які беруть інформацію з Біпіума.
Відгуки
CRM-система досить функціональна, але інтерфейс незручний.