Teletype
![Teletype](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/teletype_2197.png)
![Teletype](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/teletype_3347-1024x640.png)
![Teletype](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/teletype_3844.png)
![Teletype](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/teletype_5348-473x1024.png)
![Teletype](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/teletype_6566-1024x661.png)
![Teletype](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/teletype_6821.png)
![Teletype](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/teletype_7110.png)
Teletype — сервіс для спілкування з клієнтами у всіх популярних каналах комунікації з клієнтами: месенджери, соціальні мережі та чат на сайті.
Можливості Teletype:
- спілкуватися з клієнтами в месенджерах WhatsApp, Telegram, Viber;
- спілкуватися з клієнтами в соціальних мережах Вконтакте та Facebook;
- відповідати на повідомлення клієнтів, що надходять в Instagram Direct та відповідати на коментарі в Instagram;
- створити чат на сайті з унікальним дизайном та налаштувати до нього автоматичні дії;
- створювати шаблони відповідей для максимально продуктивної роботи операторів;
- аналізувати статистику роботи підключених каналів за допомогою вбудованої статистики;
- інтегрувати CRM-системи (автоматично можна інтегрувати Бітрікс24 і AmoCRM, МійСклад, YCLIENTS, але якщо у вас інша CRM, інтеграція можлива за допомогою публічного API);
- інтегрувати Teletype з Roistat;
- підключати необмежену кількість операторів.