Okdesk

Okdesk Okdesk Okdesk Okdesk Okdesk Okdesk

Okdesk – функціональна та зручна система обліку заявок (Help Desk) для автоматизації всіх процесів сервісної b2b підтримки, включаючи виїзне обслуговування (field service) і сервісне обслуговування всередині компаній.

Розроблена на основі кращих практик понад 15000 компаній в Росії та СНД.

Допомагає не губити жодного звернення, контролювати виконання заявок, слідкувати за дисципліною співробітників та настроєм клієнтів/заявників.

Ключові переваги Okdesk:

  • Облік та автоматизація рішення клієнтських заявок
  • Мобільний застосунок для заявників та виконавців (iOS та Android)
  • Telegram бот для заявників
  • Єдине Help Desk + CRM рішення (база клієнтів, контактних осіб)
  • Геолокація та заявки на карті (field service management)
  • Сервісна специфіка (календарне планування, прайс-лист робіт, облік обладнання, договорів, сервісних періодів, абонентських платежів, обєкти обслуговування, ППР і регламентні роботи, чек-листи)
  • Друковані форми
  • “Клієнтський портал” для реєстрації заявок від клієнтів
  • Вбудовані дашборди за KPI та трьохрівнева панель звітів для контролю SLA. Готові інтеграції з BI системами та шаблони звітів у MS Power BI.
  • Галузеві інтеграції
  • Гнучкі налаштування (ролі та права доступу, процеси, атрибутивна модель і т.д.)
  • Зручний та простий інтерфейс
  • Дивовижно швидка технічна підтримка

Хочете повністю автоматизувати сервіс, післяпродажне та виїзне обслуговування Ваших клієнтів? Підключайтеся до сотень компаній, які обрали Okdesk прямо зараз!

Відгуки

Мария

Okdesk – средняя crm-система. Удобный интерфейс, но мало функций.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.