зміст:
  1. Що таке CRM система та її основні функції?
  2. Рейтинг CRM-систем УкраЇни
  3. Види CRM.
  4. Переваги CRM систем.

Що таке CRM система?

CRM (Customer Relationship Management) – це система управління у вигляді програмного забезпечення, спрямована на автоматизацію всіх бізнес-процесів компанії чи організації. CRM дозволяє підняти продажі та покращити клієнтський сервіс завдяки автоматизації бізнес-стратегій.  Усередині CRM системи знаходиться вся історія взаємодій з клієнтами, на основі якої можна побудувати та оптимізувати нові цілі компанії.

Основні функції CRM системи включають:

  • Зберігання інформації про клієнтів:
  • Запис основної інформації про клієнтів, такої як імена, контактні дані, історія покупок тощо.
  • Взаємодія з клієнтами:
  • Відстеження взаємодії з клієнтами через різні канали, такі як телефонні дзвінки, електронна пошта, соціальні мережі.
  • Управління продажами:
  • Відстеження потенційних угод, управління та аналіз продажів, прогнозування продажів.
  • Маркетинг та реклама:
  • Спрощення проведення маркетингових кампаній, аналіз результатів маркетингових заходів.
  • Сервісна підтримка:
  • Ведення історії запитань та проблем клієнтів, відстеження та управління обслуговуванням.
  • Аналітика та звітність:
  • Надання засобів для аналізу даних та створення звітів для прийняття рішень.
  • Автоматизація бізнес-процесів:
  • Застосування автоматизації для полегшення та прискорення рутинних бізнес-процесів.

Сервіси, що знайдете на ринку, відрізняються функціоналом та зручністю інтерфейсу, також, що немало важно – ціною. Нижче ви знайдете самі популярні CRM програми, яких об’єднує в собі максимум можливостей при оптимальній ціні.

Рейтинг CRM систем

1. LP-CRM

LP-CRM – це інноваційна CRM-система, яка спеціально розроблена для оптимізації продажів з лендингів, інтернет-магазинів, маркетплейсів та рітейлу. Вона забезпечує потужний функціонал, який дозволяє компаніям краще розуміти своїх клієнтів та покращувати взаємодію з ними.

Основні переваги LP-CRM:

  • Аналітика: LP-CRM забезпечує потужні аналітичні інструменти, які допомагають вам отримувати глибокі інсайти про поведінку клієнтів та ефективність кампаній.
  • Сегментація клієнтів: система дозволяє групувати клієнтів за різними критеріями, що полегшує цільовий маркетинг та персоналізовані пропозиції.
  • Інтеграція: система легко інтегрується з різними платформами електронної комерції, що дозволяє ефективно керувати каналами продажів.
  • Наявність інтеграції з поштовими службами, що дозволяє створювати ТТН, відстежувати їх статус, друкувати та додавати їх в реєстр.
  • Автоматизація: LP-CRM дозволяє вам автоматизувати рутинні задачі, що збільшує ефективність вашої команди.
  • Масштабування: LP-CRM може легко масштабуватися в залежності від росту вашого бізнесу, дозволяючи вам легко керувати збільшенням обсягу продажів.
  • Інтеграція з IP-телефонією, SMS розсилок.
  • Можна створювати чеки завдяки модулю ПРРО.
1 min.jpg.4f4bc32855e38a231b7308c76600e151 1

2.SalesDrive

SalesDrive – зручна CRM-система підходить для онлайн-магазинів

maxresdefault 1200x675 1

Переваги CRM системи SalesDrive:

  • Інтеграція з OpenCart, Хорошоп, WordPress, Weblium, PrestaShop та ін.
  • Двосторонній обмін даними. Замовлення завантажуються в режимі реального часу, вивантаження категорій та товарів у BAS/1С за заданим часом.
  • Крім самих замовлень у 1С/BAS вивантажується інформація про їх статуси та угоди. Клієнти та замовлення завантажуються одночасно та разом. Завантажити їх окремо не можна.
  • Інтеграція з маркетплейсами.
  • Інтеграція з поштовими сервісами.
  • SMS-розсилка та Viber.
  • Чат-боти та чат-віджет на сайт.
  • Повна інтеграція з IP-телефонією
  • РРО, фіскальні чеки.
  • Облік складу: історія залишків, надходження товарів, декілька складів.
  • Експорт/імпорт товарів в YML/XLSX.
  • Облік документації.
  • Інтеграція з ПриватБанком, Монобанком, Liqpay, WayForPay.
  • Інтеграція з email.

3. Perfectum CRM+ERP

PERFECTUM CRM+ERP – система, яка може оптимізувати всі процеси компанії. Має корпоративні та галузеві рішення. Доступна у хмарній або локальній версіях з мобільним додатком. Має модульну структуру, яка дозволяє розширювати функціонал та підлаштовувати її під себе.

7 1 1a8f8bf599bbbab5b0fc84850c019a91

Переваги Perfectum CRM+ERP :

  • Робота в єдиній системі.
  • відстеження та логування дій співробітників.
  • Інтеграція месенджерів у системі.
  • Облік робочого часу співробітників.
  • Плани та KPI.
  • Розширені звіти
  • Особистий кабінет клієнта

4. Microsoft Dynamics 365 

Microsoft Dynamics 365 завдяки ефективним моделям, що вироблені в компанії,  дозволяє вибудовувати бізнес-процеси запропонованими бізнес-логікою системи.

Починаючи від збору та систематизації інформації про клієнта, система направляє співробітників дотримуватися певних правил, забезпечуючи всією необхідною інформацією, а також інструментами ведення діяльності. Разом з тим, CRM система надає інструменти контролю керівництва, завдяки якому можна відстежити, що зроблено, і визначити, що потрібно зробити для досягнення результату. Реалізації цієї стратегії сприяють також широкі аналітичні можливості системи, а опція ймовірності укладання угод на етапах продажів дозволяє прогнозувати загальний фінансовий результат.

1 ueanxhhtrimirc vjgsx0g 1

Переваги Microsoft Dynamics 365:

  • Збір та систематизація інформації про клієнта.
  • Забезпечує всією необхідною інформацією співробітників, та відстежує їх дії.
  • Надає інструменти контролю: можна відслідкувати, що зроблено і визначити, що потрібно зробити.
  • Широкі аналітичні можливості системи.
  • Можливість прогнозувати можливість укладення угоди.
  • Фінансовий облік.

5. KeyCRM

keycrm logo

Key CRM – популярна українська CRM-система. Основний фокус системи на товарний бізнес.

Переваги CRM системи KeyCRM:

  • Швидкість підключення. Без допомоги програмістів, а, отже,  додаткових витрат.
  •  Інтеграція з маркетплейсами, синхронізують залишки та прораховують комісії з них.
  • Інтеграції з українськими службами доставки та закордонними. Тобто відправка за кордон буде простою.
  •  Офіційна інтеграція з Instagram та Viber та Telegram. 
  • Є телефонія та поштовики.
  • РРО Checkbox для фіскалізації та друкування чеків з кабінету KeyCRM.
  • Зрозумілий та доступний інтерфейс з можливістю налаштувати «під себе», можливість встановити різні права доступу для кожного користувача.
  • Велика функціональність і системи.

6. KeepinCRM

keepincrm

KeepinCRM —  CRM-система, яка проста та функціональна для роботи компанії, автоматизації процесів. Тут можна працювати, як з лідами, так із обліком фінансів. Зрозуміла та доступна навіть починаючим підприємцям. 

Важливий момент – повна автоматизація дій суттєво економить трудові ресурси. А це збільшує кількість конверсій, в результаті чого більше клієнтів перейдуть до оплати.

Переваги KeepinCRM:

  • Інтеграція з популярними маркетплейсами та сервісами.
  • Повна автоматизація.
  • Сервіс дає можливість спостерігати за угодами на всіх етапах.
  • Формування замовлення в 1 клік.
  • Система має вбудований сервіс аналітики, що допоможе проаналізувати ефективність роботи.
  • Робота з лідами.
  • Мультиворонки продажів.
  • Можливість приєднання своїх сайтів.
  • Облік фінансів.
  • Мультивалютність.
  • Створення ТТН та автоінформування клієнтів.
  • Генерація документів.

7. Huge Profit

hp black

Huge Profit – це CRM система для управління товарним бізнесом, вона призначена для автоматизації основних фінансових процесів, а саме: 

  • облік товарообороту та його залишків 
  • контролю продажів
  • та наочного відображення прибутку.

Переваги Huge Profit:

  • Облік товарообороту та прибутку.
  • Являє єдину систему ERP, в складі якої не тільки CRM, а й MES, MRPII, APS, SCM и EAM
  • Облік продажів у 2 кліки
  • Сервіс дає рішення компанії по двом напрямках — хмарне та ліцензійне обладнання.
  • Фін.облік та мультивалютність: система дозволяє  вести кілька рахунків у різних валютах.
  • Можливість вести кілька рахунків. Додавання доходів і витрат. Повернення від клієнтів.
  • Робота з клієнтами: відстеження постійних клієнтів, програми лояльності.
  • Інтеграція з ПРРО:  можливість автоматичного створення фіскальних чеків.
  • Інтеграція з маркетплейсами та сервісами доставок.
  • Облік найприбутковіших напрямків продажів.

8. Creatio

2560px creatio logo.svg

CRM-лінійка Creatio — хмарна CRM-система для великих та середніх бізнесів, вона здатна прискорити та об’єднати процеси продажу, маркетингу та сервісу, а також операційні процеси організації. CRM cbcntvfCreatio —  поєднує систему  управління взаємовідносинами з клієнтами, та містить функціонал управління бізнес-процесами. Компанією Terrasoft розроблено три основні продукти: для управління сервісом, маркетингом і продажами.

Перевагами CRM системи Creatio є:

  • Наявність єдиної платформи.
  • Організовує спільну роботу різних відділів: продаж, маркетингу та сервісу – від знайомства до укладення угоди.
  • Можливість створити та управляти мультиканальними маркетинговими кампаніями.
  • Аналітика для оцінки ефективності маркетингу.
  • Легкість та швидкість впровадження системи, що знизить додаткові витрати.
  • Гнучкість кастомізації та можливість самостійного налаштування, що полегшить роботу з сервісом.
  •  Наявність інтелектуальних технологій, які допоможуть аналізувати та прораховувати різні варіанти розвитку компанії.
  • Залучаючий інтерфейс, що актуально для ваших працівників.

9. CleverBOX:CRM

CleverBOX:CRM – система, яка містить готовий набір інструментів для керування салоном краси, клінікою, центром. На сьогоднішній день система CleverBOX:CRM має самий широкий функціонал в сфері health&beauty. 

Переваги CleverBOX:CRM:

  • Понад 100 модулів для ефективного управління салоном краси або клінікою.
  • Вбудований журнал запису.
  • Нагадування про візит клієнта.
  • Система вираховує зарплату персоналу
  • Збір відгуків.
  • Інтеграція з Viber та Telegram.
  • Складський облік.
  • Фінансовий облік. 
  • Автоматизує до 70% ключових процесів підприємства.
  • Система має простий та зрозумілий мобільний додаток для майстрів та лікарів.
  • Повне налаштування “під себе”.

10. Pipedrive

Pipedrive – одна із популярних CRM – систем, а також переможець премії «Expert’s Choice Award» за 2017 рік. Pipedrive наразі є найефективнішою CRM-системою для управління конвеєрами продажів для постачальників та підприємств, що розвиваються.  Всередині системи є великий набір функцій для компаній 

Переваги CRM системи Pipedtive:

  • Ефективне управління продажами.
  • Система допомагає планувати ваші дії, для кращого закриття угод.
  • Система дозволяє відстежувати всі дані про угоди: від зізвонів, які ви робили до людей, з, яким ви їх робили. 
  • Наочна візуалізація поточних процесів угод. Допомагає побачити на яких етапах угода. 
  • Прогнозування допоможе обрати правильні угоди та робочі задачі для грамотного планування.
  • Потужний API дозволяє підключити систему до іншого програмного забезпечення.
  • Швидкість закриття угод.
  • Організоване сортування лідів.
  •  Розширене налаштування.
  • Статистика та звітність.
  • Повна мобільна оптимізація.

11. AsterilCRM

logo 1

Asteril CRM –мінімізує можливість втрати замовлень при роботі менеджерів і кур’єрів інтернет-магазину. Завдяки всебічній аналітиці допомагає зрозуміти процеси, що відбуваються та дозволить впевнено приймати правильні рішення, що покращить прибутковість компанії. Завдяки великому функціоналу допоможе автоматизувати всі рутинні дії і тримати під контролем весь ланцюжок продажів.

Переваги Asteril CRM:

  • Система дозволяє обробляти замовлення з Ваших сайтів, маркетплейсів, соціальних мереж і месенджерів.  
  • Можливість швидко виявляти завислі замовлення.
  • Всі необхідні дії можна робити прямо з замовлення: відправити SMS, e-mail, подзвонити, поставити задачу або сформувати документи (рахунок, видаткову накладну або гарантійний лист).
  • Є можливість забронювати товар на складі. 
  • Система автоматично створює картку клієнта при першому замовленні.
  • Можливість відстежувати постійних клієнтів та автоматично додавати покупку одразу до картки клієнта.
  • управління товарообігом.
  • Завантаження прайсів в XML і YML.
  • формування ТТН прямо з замовлення.

12. StreamCRM

stream 1

StreamCRM- систематизує роботу з єдиною базою клієнтів, угодами.   Інтеграція CRM та IP-телефонії забезпечує контроль над комунікаціями з підвищенням продажів та ефективності роботи менеджерів. Оптимізує ваші продажі та допоможе аналізувати виконану роботу.

Основні переваги StreamCRM:

  • ЄДИНА БАЗА КЛІЄНТІВ. CRM-система допомагає вести облік єдиної бази клієнтів, історії дзвінків та операцій.
  • УПРАВЛІННЯ УГОДАМИ + ВОРОНКА ПРОДАЖІВ. Отримайте повний звіт про кожну угоду, включаючи історію, поточний статус та, навіть,  прогнозовані кроки.
  • Простий інтерфейс допоможе легко налаштувати та відстежувати кожен етап воронки продажів.
  • Система формує список завдань відповідно до руху клієнтів по воронці продажів. 
  • Система нагадує співробітникам про кожну задачу вчасно. Тепер жодна важлива угода не буде пропущена.
  • ІНТЕГРАЦІЯ З IP-ТЕЛЕФОНІЄЮ.
  • Контроль роботи співробітників.

3.Види CRM

  • Операційні CRM

З назви зрозуміло, що системи даного типу предназначені для спрощення операційної сторони роботи. В функціонал такої системи входить автоматизація процесів, організація клієнтської бази та фіксація даних, постановка задач і контроль співробітників.

  • Аналітичні CRM

У системах цього виду основний наголос зроблений на зборі даних та їх подальшому аналізі. Такі CRM використовують, коли є потреба в сегментації бази даних, визначені рентабельності, коли необхідно проаналізувати воронку продаж, відстежити та проаналізувати поведінку клієнтів. Також, ці системи спрогнозують та оцінять ефективність маркетингової стратегії.

  • Колабораційні CRM

Насправді це малопоширений вид CRM. Така система підійде для тих продуктів, які розробляються за участі споживачів, використовуючи при цьому різні канали зв’язку

  • Комбіновані CRM

В більшості, компанії потребують, як аналітики так і автоматизації. Тому, такі системи є найбільш універсальними. 

  • Хмарні CRM

Такі системи перебувають на віддалених серверах, а доступ до них здійснюється через мережу інтернет. Збереження даних, налаштування, працездатність забезпечується фірмою CRM системи. Робота з подібними системами є менш затратними.

  • Локальні CRM

Локальні або внутрішні CRM, що системи працюють на своїх власних серверах. Одним словом, це коли компанія купує програмний продукт і встановлює на власний комп’ютер. Така система є найбільш затратна і підходить, в основному, великим компаніям.

Переваги CRM систем?

Дане програмне забезпечення може принести вашому бізнесу такі переваги: 

  • система здатна підвищити коефіцієнт конверсії клієнтів,
  • використання системи здатне підвищити прибутковість бізнесу,
  • може збільшувати дохід кожного окремого учасника команди продажу, 
  • команда продажів може підвищити свою ефективність, 
  • спростити доступ до даних клієнтів.
  • Надання засобів для аналізу даних, створення звітів та прогнозування результатів допомагає в управлінні та прийнятті обґрунтованих рішень.
  • Зберігання історії взаємодії з клієнтами сприяє швидкому та ефективному розв’язанню проблем та питань.
  • Автоматизація маркетингових кампаній, відстеження ефективності рекламних заходів та аналіз результатів.

Pin It on Pinterest

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.