CallMagnet
![CallMagnet](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/callmagnet_1372-1024x640.png)
![CallMagnet](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/callmagnet_2303-1024x640.png)
![CallMagnet](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/callmagnet_3897-1024x552.png)
![CallMagnet](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/callmagnet_4871-1024x641.png)
![CallMagnet](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/callmagnet_5116-1024x640.png)
![CallMagnet](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/callmagnet_7575-1024x640.png)
![CallMagnet](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/callmagnet_8005-1024x640.png)
![CallMagnet](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/callmagnet_8191-1024x640.png)
![CallMagnet](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/callmagnet_9456-1024x640.png)
![CallMagnet](https://crmmarket.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/callmagnet_9655-1024x640.png)
CallMagnet — це сервіс для пропозиції користувачам сайту зворотного дзвінка. Розробники сервісу обрали не таку модель монетизації, як інші подібні сервіси — велика націнка на хвилини. Сервіс вирішив зробити хвилини за вартістю 4 гривні по всій Україні (2 гривні дзвінок до менеджера і 2 гривні до клієнта). Заробіток сервісу йде з додаткових “плюшок”, які надаються клієнту за передплатою.
Які фішки зворотного дзвінка CallMagnet виділяють сервіс серед інших:
- Надсилання листа з інформацією про клієнта одразу після початку розмови (дає можливість при розмові з клієнтом орієнтуватися на запит, за яким він прийшов, UTM міткам і використовувати імя при вітанні);
- Інтеграція з Telegram (сповіщення про дзвінки і записи розмов приходять миттєво);
- Налаштовуваний текст у вікні віджета;
- Проголошення назви сайту менеджеру, коли він бере трубку, щоб розумів з якого сайту йде дзвінок;
- Функція “Здивуй клієнта” визначає людей, з якими раніше відбулася розмова і відправляє менеджерам лист з інформацією про входження на сайт такого клієнта і записом попередньої розмови з ним. Менеджер дзвонить і каже: “Доброго дня Іване Петровичу, як у вас справи? Визначилися з моделлю пилососа?”. Іван Петрович думає: у нас з ними космічний звязок, треба терміново купувати.
- Інтеграція з зовнішніми системами, зокрема через механізм WebHooks.