Hudson
Hudson — це платформа для взаємодії управлінської компанії з мешканцями. Основна її задача — підвищення якості обслуговування та надання послуг.
Можливості для управлінських організацій:
- Збір платежів та робота з боржниками;
- Автоматизація роботи диспетчерської служби;
- Автоматизація збору показників приладів обліку;
- Доступ до актуальної бази власників, мешканців та орендарів;
- Підвищення дохідності, за рахунок розміщення додаткових (платних) послуг;
- Інформування мешканців про важливі події та публікація контактної інформації.
Можливості для мешканців:
- Оплатити комунальні послуги;
- Спілкуватися з сусідами у чаті будинку;
- Передати показники приладів обліку;
- Переглядати електронні оголошення та контакти управлінської організації;
- Замовити пропуск для гостей (якщо в ЖК передбачений контроль доступу);
- Звернутися в управлінську організацію за допомогою мобільного додатка з питанням, проблемою або побажаннями.