Jinnee
Jinnee — це універсальна платформа, яка дозволяє створювати розумних віртуальних асистентів для самообслуговування співробітників та кінцевих клієнтів. Дозволяє розпізнавати запити користувачів на природній мові та формувати відповіді на основі даних з підключених файлових сховищ, баз знань та веб-сторінок.
Платформа містить в собі технології, які дозволяють вирішувати бізнес-задачі різних типів компаній:
- NLU — модель векторизатора природної мови, навчена на корпусі російськомовного твіттера; класифікатор намірів, заснований на алгоритмах машинного та глибокого машинного навчання, а саме метод опорних векторів та К-найближчих сусідів;
- NER — моделі з витягування дат, імен, адрес засновані на механізмах машинного та глибокого машинного навчання нейромереж.
У продукті «з коробки» доступні найпопулярніші базові сценарії автоматизації взаємодії співробітників з HR, бухгалтерією, фінансовим відділом, сховищами знань компанії. Це, наприклад, onboarding співробітників, їх інформаційна підтримка (зокрема з пошуком відповідей у файлах та сховищах) та керування заявками (запит довідок, узгодження відпусток та лікарняних, шаблони документів).