HappyDesk
HappyDesk — високонавантажена система для збору та обробки клієнтських звернень зі штучним інтелектом. Продукт компанії ISS, яка має 9-річний досвід у сфері систем зворотного звязку для бізнесу та держави. Безкоштовна підтримка та особистий менеджер.
HappyDesk — це рішення «під ключ» для малого, середнього та великого бізнесу. Інструмент для розвантаження співробітників підтримки від рутинної роботи, підвищення якості обслуговування та управління іміджем компанії. Основні особливості HappyDesk:
- Багатоканальна підтримка клієнтів — WhatsApp, Telegram, E-mail, Web-віджети.
- Інтеграція з внутрішніми системами компанії.
- Необмежена кількість лімітів для дотримання SLA.
- Робот на першій лінії: зменшення навантаження на співробітників, а також помилок через людський фактор.
- Власний web-віджет для сайту.
- Готові шаблони відповідей.
- Гнучкі налаштування всередині системи.
- Інтуїтивний інтерфейс.
- Система сповіщень.
- Контроль за якістю обслуговування.
- Миттєве формування звітів будь-якого рівня деталізації.
- Повна функціональність у безкоштовний період.
- База знань з готовими відповідями.
- Клієнтський портал.
- Інтеграція з телефонією Mango Office.
- Можливість пересилати повідомлення співробітникам, не зареєстрованим у системі.